DoffeY Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Skal ha meg en dings som kan kobles opp mot NGT sin netopia router, uten at jeg må route/nat'e ting to ganger.. Den må derfor fungere som en BRO, slik at jeg bare kan plugge en krysset kabel inn i den, og den vil da funke på samme måte som en "uplink"-port på en vanlig hub/switch. Slik at de trådløse nettverkskortene som blir koblet til får IPen 10.0.0.X osv.. Noen som har noen og anbefale? Evt hva trenger jeg? er bro-funksjon det jeg trenger? Takk for svar. Kristoffer Hansen Lenke til kommentar
sasund Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det du trenger er et helt vanlig trådløst aksesspunkt.... Selv bruker jeg denne: SMC EZ Connect Turbo Aksesspunkt 22 Mbps og det fungerer finfint... MVH Sasund Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Kan jeg bruke 3Com Aksesspunkt 2000 ? http://www.3com.com/prod/no_NO_EMEA/detail...sku=3CRWE20096A Lenke til kommentar
sasund Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Skal funke fett den, er vel kanskje et av de bedre aksesspunkt til rundt 1000 lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå