Mooses Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har noen DVD-R Plater som kun takler 1x brenning. Jeg har en Asus Brenner. og med dene følgte det med nero. Når jeg skal brenne platen sier nero at platene er 2x. Muligheten til å velge hastighet forsvinner så snart jeg setter in platen. Hvis jeg brenner på 2x får jeg power caliberation error. Noen tips hvordan jeg kan få Nero til å brenne på 1x. Eller må jeg in i registret å leke... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er egentlig en OEM-utgave av Pioneer. Dersom du kan få tak i den første testversjonen av den hackede v1.30 firmwaren, og får installert den, kan det hende du kan få til å brenne dem. Se på dette forumet: http://forum.rpc1.org/viewforum.php?f=2 Det må være den første versjonen for at det skal være noen vits i å forsøke. Du kan ikke gjøre noe fornuftig med det i noe register. Problemet er sansynligvis at platene forsøker å late som om de er produsert av noen andre enn det som egentlig er tilfellet, og derfor bruker brenneren feil strategi for å brenne dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå