Gjest gjest_gutt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg og kjæresten har funnet ut av vi skal prøve en penisring nå. Hovedgreia er at hun skal få klitorisstimulanse, så det blir vel en sånn sak med vibrerende egg i. Har sett på denne: https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773872. Men når vi først skal ha penisring hadde det jo vært kjekt å prøve en ordentlig en. Altså en som gjør penis større, hardere og mer følsom og sånt. Men i og med at den der er "myk og stretchy" funker den kanskje ikke til det? Har sett på den typen du strammer selv og: https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773738 men sånt vet jeg jo ikke noe om. Ser for meg at det blir masse prøving og feiling og plunder med den der. Noen som har erfaringer med dette? Om noen har tips til en som både strammer for meg OG tar seg av klitten hennes hadde vel det vært det beste. Den bør ha relativt kraftig vibrering hvis hun skal få noe ut av det. Vi prøvde en sånn sak uten vibrering men med nupper som skulle stimulere en gang. Ga ikke henne noe, og den var så tøyelig at jeg kunne tredd den på et balltre uten at den hadde strammet det minste. Kraftig klitorisstimulering er viktigst, men begge deler er et pluss altså. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alle penisringer strammer. Hvis den beskrives som "stretchy" er det jo ikke sånn at den ligger rundt som en skinnfille heller. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg og kjæresten har funnet ut av vi skal prøve en penisring nå. Hovedgreia er at hun skal få klitorisstimulanse, så det blir vel en sånn sak med vibrerende egg i. Har sett på denne: https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773872. Men når vi først skal ha penisring hadde det jo vært kjekt å prøve en ordentlig en. Altså en som gjør penis større, hardere og mer følsom og sånt. Men i og med at den der er "myk og stretchy" funker den kanskje ikke til det? Har sett på den typen du strammer selv og: https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773738 men sånt vet jeg jo ikke noe om. Ser for meg at det blir masse prøving og feiling og plunder med den der. Noen som har erfaringer med dette? Om noen har tips til en som både strammer for meg OG tar seg av klitten hennes hadde vel det vært det beste. Den bør ha relativt kraftig vibrering hvis hun skal få noe ut av det. Vi prøvde en sånn sak uten vibrering men med nupper som skulle stimulere en gang. Ga ikke henne noe, og den var så tøyelig at jeg kunne tredd den på et balltre uten at den hadde strammet det minste. Kraftig klitorisstimulering er viktigst, men begge deler er et pluss altså. Tips mottas med takk. du kan jo prøve den rfsu good vibration kit http://www.rfsu.com/no/Produkter/Kondomer/...-Vibration-Kit/ Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjæresten min og jeg kjøpte den her, og vi er egentlig ganske fornøyd med den, men jeg tror det krever litt "trening" før begge får maksimalt utbytte av den. Det eneste som er litt teit er at den plutselig skrur seg på "av seg selv", enten ved at man kommer såvidt borti egget eller whatever. Litt irriterende, men men.. Som du ser er selve penisringen ganske liten (men selvfølgelig godt tøyelig), mens den ringen som skal rundt testiklene litt løsere. Er ikke helt sikker på hvor stram den bør være, men kjæresten min tok den "dobbelt rundt" (om du forstår), og så ut til å like det godt Lenke til kommentar
Gjest logget ut Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg og kjæresten har funnet ut av vi skal prøve en penisring nå. Hovedgreia er at hun skal få klitorisstimulanse, så det blir vel en sånn sak med vibrerende egg i. Har sett på denne: https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773872. Men når vi først skal ha penisring hadde det jo vært kjekt å prøve en ordentlig en. Altså en som gjør penis større, hardere og mer følsom og sånt. Men i og med at den der er "myk og stretchy" funker den kanskje ikke til det? Har sett på den typen du strammer selv og: https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773738 men sånt vet jeg jo ikke noe om. Ser for meg at det blir masse prøving og feiling og plunder med den der. Noen som har erfaringer med dette? Kjøpte den første du nevner der for 2 uker siden. Selv om konseptet egentlig er greit nok skuffet den av 2 grunner. 1. Den var altfor løs. Den satt greit på osv, men hadde ingen strammende effekt. Kort og greit for elastisk. Og det er ingenting i veien med omkretsen min:-) 2. Ejjekten i vibrasjonen var for liten. Kjkæresten min syntes det var godt, men det var liksom ikke kraftig nok til å ta henne noe sted om du skjønner. Da har man mye større suksess med noe som går på noen skikkelige batterier. Dette er nok uansett individeult og vil variere fra kvinne til kvinn. Lenke til kommentar
Gjest gjest_gutt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Som du ser er selve penisringen ganske liten (men selvfølgelig godt tøyelig), mens den ringen som skal rundt testiklene litt løsere. Er ikke helt sikker på hvor stram den bør være, men kjæresten min tok den "dobbelt rundt" (om du forstår), og så ut til å like det godt Han tok den dobbelt rundt penisen, eller pungen? Pungen er det ikke så viktig, men den skal sitte stramt rundt penis. Gjør den det, slik at han merker en effekt av den? 1: Det kan virke som det gjelder for de fleste penisringer som er laget for å stimulere klitoris. Synd. 2: Hun trenger relativt kraftig stimulering dama mi og, så da er det to grunner til å ikke velge denne. Flere tips mottas med takk. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Som du ser er selve penisringen ganske liten (men selvfølgelig godt tøyelig), mens den ringen som skal rundt testiklene litt løsere. Er ikke helt sikker på hvor stram den bør være, men kjæresten min tok den "dobbelt rundt" (om du forstår), og så ut til å like det godt Han tok den dobbelt rundt penisen, eller pungen? Pungen er det ikke så viktig, men den skal sitte stramt rundt penis. Gjør den det, slik at han merker en effekt av den? Rundt pungen, men dette er nok en smaksgreie Den sitter ikke helt stramt rundt penis, så effekten er nok ikke helt optimal. Jeg tror uansett det er vanskelig å få tak i en penisring som har kraftig nok vibrasjon for ei jente. Man bør ihvertfall ikke basere seg kun på denne For meg funket det som et ekstra pluss, men det gjorde ikke hele opplevelsen, om jeg kan si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest braring Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg og kjæresten min prøvde rfsu's good vibration men den var ikke stram nok og vi opplevde at vibratoregget endte opp på undersiden av penis. Ble derimot kjempefornøyde med denne ringen. Utskiftbare batterier og "pungringen" sørger for at den ikke ender opp i 2ern Morsom å se på er den også Anbefales sterkt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøpte en på orieon-erotic.no. Den er rød og har et vibrerende egg som kan haes over eller under penis for stimulering av klitoris eller pung. Meget fornøyd med den, med unntak av batterikapasiteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg