HerrGhost Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hvordan funker isåfall tastatur og mus sånn i forhold til spilling, cod f.eks?noen som har prøvd det? E bare unreal turnament 3 som støtter det. Ellers funker dette ikkje. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har det jeg De har det på play.com Kunne du tatt et bilde? Hvordan er det å skrive med? Er knappene seige eller kjappe å skrive på? Siden det er så lite, dulter du borti andre knapper? Var litt skeptisk når eg først såg det. Men det er kjapt og enkelt å skrive på. Det vert selfølgelig ikkje det samme som eit sjikkelig tastatur, men det funker bra online og for å skrive meldinger til "friends" Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har det jeg De har det på play.com Kunne du tatt et bilde? Hvordan er det å skrive med? Er knappene seige eller kjappe å skrive på? Siden det er så lite, dulter du borti andre knapper? Er vel dette det er snakk om tipper jeg. Sniker seg under tollgrensa, men er ikke på lager nå. Mangler vel æ, ø, å men vet heller ikke om det kommer med disse bokstavene, noen som vet noe om det? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001LF3...;pf_rd_i=468294 Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har en stund fundert på om jeg skulle skaffe meg en DiNovo mini, men den er grisedyr. http://www.logitech.com/index.cfm/keyboard...o?WT.ac=ps|4396 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) jeg har dette: http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...16&cl=no,no veldig greit bluetooth-keyboard, eneste minus er at æ,ø og å mangler, og har US-oppsett. Endret 3. januar 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er vel dette det er snakk om tipper jeg. Sniker seg under tollgrensa, men er ikke på lager nå. Mangler vel æ, ø, å men vet heller ikke om det kommer med disse bokstavene, noen som vet noe om det? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001LF3...;pf_rd_i=468294 Leste i ein annan tråd her på forumet at norsk oppsett kjem ikkje. Men det finnes/kommer svensk og dansk utgave. Meiner det er uk oppsettet som vert solgt i Norge. Sjølv så bruker eg tysk.. det er jo nesten norsk (ä og ö ) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har en stund fundert på om jeg skulle skaffe meg en DiNovo mini, men den er grisedyr.http://www.logitech.com/index.cfm/keyboard...o?WT.ac=ps|4396 Da er vi to Jeg lagde en tråd for lenge siden, hvor jeg etterspørte små tastaturer. Da så det ut til at DiNovo Mini var det eneste alternativet på den størrelsen. Men jeg er enig i at det er altfor dyrt, vet ikke helt om jeg vil bruke så mange penger på et tastatur. Du ser jo hvor lett det går an å lage det, som de andre har linket til i tråden her. Men jeg skulle gjerne hatt et på samme størrelse med de du fester til kontrollen, eller kanskje litt større - bare at de er blutooth isteden. At du ikke må sette de på kontrollen med andre ord. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har det jeg De har det på play.com Kunne du tatt et bilde? Hvordan er det å skrive med? Er knappene seige eller kjappe å skrive på? Siden det er så lite, dulter du borti andre knapper? har ikke brukt det mye sålangt, men har ikke hatt noe problemer med at jeg dulter borti andre knapper enda. er ok raske å skrive på. Så dere mener at alle trådløse tastatur vil gå greit? Hva om man må installere drivere osv for å få det til å funke? Noen som vet? Jeg har det jeg De har det på play.com Å? Link? http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ad/Product.html Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Forresten, det er vel ikke æ,ø og å på det tastaturet der? Det trekker ned for meg. Må ha norskt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det blir sikkert mye dyrere enn MadCatz-greia.. Så dere mener at alle trådløse tastatur vil gå greit? Hva om man må installere drivere osv for å få det til å funke? JEG hadde værtfall ikke noe problemer med og koble til mitt trådløse tastatur. Fant et gammelt trådløst logitech tastatur og kobla det til ps3en var ikke noe installering eller noe slikt. Funket helt fint, kunne bruke det med en gang Kunne du fortalt hva dette tastaturet heter? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har DiNovo Mini, anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har DiNovo Mini, anbefales på det varmeste. Oi, hvorfor det egentlig? Jeg antar at det er herlig å bruke, men er det virkelig verdt den prisen? Hvorfor skal jeg betale 1200 kroner for et tastatur liksom. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det blir sikkert mye dyrere enn MadCatz-greia.. Så dere mener at alle trådløse tastatur vil gå greit? Hva om man må installere drivere osv for å få det til å funke? JEG hadde værtfall ikke noe problemer med og koble til mitt trådløse tastatur. Fant et gammelt trådløst logitech tastatur og kobla det til ps3en var ikke noe installering eller noe slikt. Funket helt fint, kunne bruke det med en gang Kunne du fortalt hva dette tastaturet heter? Tror de fleste trådløse Logitech tastatur med usb funker fint. har et eg og. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hvilket har du da? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er kjempeflott å bruke, er veldig lite og praktisk. Bruker det til den bærbare kobla opp imot TVN. Lysbare knapper og den kan brukes som mus. Men om det er verdt 1200 spenn, tja, for meg var det ikke noe som stoppet, men kan innrømme at 1200 for et så lite tastatur er mye penger. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Blir nok til at jeg kjøper dette: http://www.pcutstyr.no/aspx/produkt/prdinf....aspx?plid=3264 Skrik ut om noen har hørt at det ikke funker Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det mulig å bruke tastatur og mus i spillingen ved f.eks. call of duty 4 og andre FPS spill i stedet for vanlig kontroller? Det hadde jo vært konge! Bigw Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Nei, det funker ikke. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Om det tastaturet du tenker deg har bluetooth som interface er det bare å kjøre det rett inn i PS3'n, kjører et vanlig Logi DiNovo selv, trenger ingen dongle eller den digre basestasjonen som fulgte med, bare BT-musa mi som bruker den til lading. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det en slags switch-knapp på DiNovo Mini'en? Slik at du kan bytte mellom PS3 og PC ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå