Kurt Grusom Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg tenker meg skaffe et tastatur til PS3'en min i nær fremtid, men er usikker på hva man trenger/kan bruke. En ting er dedikerte PS3-tastatur som går på bluetooth, men disse er ofte forholdsvis dyre. Det jeg da lurer på, er føgende: 1) Kan jeg bruke tastatur som er trådløse, ved å sette USB-mottakeren til tastaturet i USB-porten til PS3'en? Vil dette funke på samme måte som et kablet USB-tastatur? 2) Har noen erfaring med denne? I så fall - funker den bra? Tenker i hovedsak på til å chatte med andre samt for å skrive inn websideadresser i nettleseren.. Takk for alle svar, dette er noe mange andre også lurer på! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alle vanlige tastaturer som er tilkoblet med usb skal funke Min erfaring Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er noen USB tastatur som kan brukes på PS3. Selv har jeg Bluetooth tastaturet, og er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Finnes det mus til ps3? Bare å koble til en mus så lenge den har usb. Har aldri brukt den, utenom når jeg ser filmer. Fungerer dårlig! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sony har visst sluppet et tastatur du kan koble på kontrollen til PS3, jeg skal kjøpe meg dette. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Se linken i førstepost, ramius, noe slikt du tenker på? Ja, jeg vet at vanlige, kablede tastaturer funker greit. Det jeg lurer på er om trådløse (med USB-interface som kommuniserer med tastaturet) vil funke like greit. Noen som vet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja det gjør det, det er usb tilkobling det også Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja det var noe lignende, bare ikke MadCatz. Aldri kjøp MadCatz, jeg oppfrodrer deg her og nå til å boikotte MadCatz. Jeg mener Sony skal ha sluppet et offisielt tastatur. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, dem skal vel slippe et offisielt tastatur som det bare er å koble på kontrollen, men det har vel ikke kommet enda. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det blir sikkert mye dyrere enn MadCatz-greia.. Så dere mener at alle trådløse tastatur vil gå greit? Hva om man må installere drivere osv for å få det til å funke? Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, dem skal vel slippe et offisielt tastatur som det bare er å koble på kontrollen, men det har vel ikke kommet enda. Jeg også venter på dette. Noen som vet noe om når det kommer i butikkene? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er kommet, får kjøpt det på amazon ect... KJøpte mitt i den lokale gamestop sjappa. Dog i Østerrike, men er det kommet i eu så er det vel og i norge. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ja, dem skal vel slippe et offisielt tastatur som det bare er å koble på kontrollen, men det har vel ikke kommet enda. Jeg også venter på dette. Noen som vet noe om når det kommer i butikkene? Det ble sagt at det skulle slippes tidlig 2009. Realase her i Norge altså. Endret 3. januar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har det jeg De har det på play.com Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har det jeg De har det på play.com Kunne du tatt et bilde? Hvordan er det å skrive med? Er knappene seige eller kjappe å skrive på? Siden det er så lite, dulter du borti andre knapper? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Så dere mener at alle trådløse tastatur vil gå greit? Hva om man må installere drivere osv for å få det til å funke? Noen som vet? Jeg har det jeg De har det på play.com Å? Link? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det blir sikkert mye dyrere enn MadCatz-greia.. Så dere mener at alle trådløse tastatur vil gå greit? Hva om man må installere drivere osv for å få det til å funke? JEG hadde værtfall ikke noe problemer med og koble til mitt trådløse tastatur. Fant et gammelt trådløst logitech tastatur og kobla det til ps3en var ikke noe installering eller noe slikt. Funket helt fint, kunne bruke det med en gang Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hvordan funker isåfall tastatur og mus sånn i forhold til spilling, cod f.eks? noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Denne synes jeg ser snedig ut: Koster under $30 også: 3-in-1 Wireless Keyboard for PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå