Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snakke med jenter. Samtale ebber bare ut i pinlighet...

Anbefalte innlegg

Når jeg snakker med jenter jeg kjenner godt går ofte praten ganske så løst og det oppstår som regel inne pinlige stillheter og pauser. Men på en annen side når jeg f eks snakker med en jente på fest som jeg ikke kjenner så godt eller ikke i det hele tatt, så snakker vi litt, helt til begge blir tom for ting å si.

En samtale må alltid ta slutt liksom, men det blir alltid så pinlig. Jeg håper alltid noe skal skje etter at samtalen har ebbet litt ut, som f eks at en kompis sier "kom her, skjedde no sykt" eller at en avbryter hele folkmengden med en tale eller no..

Problemet er vel at jeg snakker med jenter jeg ikke kjenner så godt, men blir litt nærvøs så finner ikke på noe å snakke om. Kjenner jeg jenten, så blir jeg ikke nærvøs og finner på mange ting og snakke om.

Men problemet er at jeg gruer meg til at samtalen tar slutt på en måte...

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får late som om du kjenner dem. Eventuelt stille nok spørsmål til å bli kjent med dem. Ha bare i bakhodet at verden renner over av arrogante jenter som helt bevist saboterer samtaler for å overbevise seg selv om at de er så forbana flotte at de kna behandle hvem som helst som dritt. De damene driter du i ;)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å snakke med en person hele kvelden heller, når samtalen begynner å dø kan du gå videre til neste eller tilbake til forrige.

det er sant, men hva skal man si da liksom? "Ja, jo takk for samtalen. kanskje skjebnen bringer oss sammen igjen..." eller skal jeg bare gå... ER SÅ KLEINT!

Lenke til kommentar

En løsning er vel å sitte ved siden av en kamerat mens du prater med jenta. La oss si at du og kameraten sitter på en sofa, og dama på en stol bak et bord fremfor dere.

Hvis du føler at du ikke vil ha no mer med dama å gjøre, eller at samtalen svimmer av, er det bare å snu seg mot kameraten å starte å snakke med han isteden.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å snakke med en person hele kvelden heller, når samtalen begynner å dø kan du gå videre til neste eller tilbake til forrige.

det er sant, men hva skal man si da liksom? "Ja, jo takk for samtalen. kanskje skjebnen bringer oss sammen igjen..." eller skal jeg bare gå... ER SÅ KLEINT!

Kleine menn trekker damer ;)

Lenke til kommentar

Tja, du kan jo prøve å si det og, høres litt morsomt ut egentlig :p Om du ikke vil være så poetisk kan du si noe som "hoy, der er Reidar, jeg må bort og si hei!"

Lenke til kommentar
Jeg tror trikset ligger mye i å slappe av når slike pauser og tausheter oppstår. Lær deg heller å bruke det til din fordel. Litt berøring, kanskje?

berøring er nøkkelordet her. men husk at berøring og klåing er 2 forskjellige ting :p

finn på en teit unnskyldning, har hun feks på seg ring eller armbånd elns kan du ta hånda hennes og spørre om ringen/armbåndet eller komplimentere det.

hvis hun syns det er greit så har sjansen for å score hos henne akkurat økt btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...