Gjest lovehurts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 heisann, jeg er da intresert i denne jenta som er veldig sjernert og forsiktig av seg, så jeg lurer åssen dere andre jenter som er forsiktige og sjernerte oppfører dere mot gutter dere liker. kan jo fortelle noen ting hun gjør, hun tar ofte øyekontakt med meg, vanligvis er det et par sekunder kontakt før vi begge snur oss bort, men av og til så forsetter hun og holde øyekontakten og jeg får panikk også snur jeg meg bort. hun smiler en del til meg, hun hadde et problem med en fyr som ble helt på tuppa etter henne fordi han tolket smilinga som at hun likte han, så den må jeg nok ta med en klype salt. vi er ikke bestevenner, men når vi henger sammen får jeg ofte til og le, og ikke bare le, men hyle av latter noen ganger. hun pleier og være ganske og voksen av seg, men jeg har merket at hun har begynt og tulle litt mer med meg. vi gikk forbi en parfyme avdeling også bryter hun ut "ååå! min favoritt parfyme, jean paul herre... bare så synd jeg er jente" (var det et hint til meg? og viss det var et hint hva betyr det?) vi satt vedsiden hverandre på en seminar sak, jeg fikler meg noe i lommene, løfter hodet og møter blikket hennes, etter en stund sier jeg "hva er det?" og hun sier "ikke noe jeg bare ser på deg" hun var også den eneste i klassen som ga meg bursdagsklem, hun kom inn døra og sa "ååå du har jo bursdag i dag" gikk bort meg og ga meg en lang god klem, hun var en av de få som husket at jeg hadde bursdag. har vært mange andre små hendelser, som jeg ikke husker nå Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flørting er høydepunktet for alle i alle aldre, tror jeg Uansett så vil det være smartest for deg å få noe 'svar' på det du lurer på, og ingen er bedre å spørre enn nettopp hun du tror liker deg. Du nevner at det at noen tror hun liker de, på en måte kan være en 'knapp' for henne; så vær varsom med det. Istedenfor å søke et svar på om hun liker deg, så bør du kanskje prøve å sende ut et sikkert signal om at du liker henne? Er jenten sjenert, så er det kanskje lett for henne å bli redd eller skremt om noen spør hvem hun liker. For da blir hun nemlig presset i en slik situasjon der hun tar iniativet, noe hun i utgangspunktet er redd for. Spar henne for dette, og gjør henne en tjeneste istedenfor. Kom ut av skjulet først, det er nemlig lettere å følge på Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ta henne i hånden. Om huntrekker den tilbake så kan du forsiktig prøve å ta den igjen mens du ser henne i øynene. Er hun sjenert så vil hun tekke til seg hånden i panikk første gangen og angre som en hund. Det er da du kommer som reddende prins med hest rustning og fuglesang. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Slik oppførte jeg meg på den tiden da jeg var veldig sjenert, og likte en gutt: Siden jeg ikke turte å ta kontakt, så oppførte jeg meg på en måte så det var helt umulig for gutten å skjønne at jeg var interessert. Jeg var til og med kanskje litt ufin mot han. Hvis han var i nærheten så ble jeg stressa og fikk hjertebank til tusen, så hvis han sa "hei" så var det ikke sikkert jeg klarte å svare engang. Jeg bare snudde meg vekk i stedet, fordi det var tryggest. Men jeg kikket nok litt ekstra på han når jeg hadde sjansen, og når jeg trodde at han ikke så det. Lenke til kommentar
Gjest lovehurts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 det som er litt greia er at jeg er veldig sjenert også Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 det som er litt greia er at jeg er veldig sjenert også Da får du bare slutte å være det da. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 si til deg selv-"hva er det verste som kan skje?", "jeg dør ikke dersom jeg får et nei?". skryt uhemmet av deg selv i dine tanker- "jeg er kongen", "jeg er kjekkest", "jeg har alt å tilby henne" etc. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 det som er litt greia er at jeg er veldig sjenert også Det var jeg også, helt til jeg ga faen og tenkte slik som SLIguy prater om her. Hva er egentlig det verste som kan skje? Å få enda en god erfaring til neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå