ToRi95 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er dette en bra Xbox 360 chip? Xbox 360 Chip Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Lakus the hobby moderator strikes again! Du kan jo lese litt her, tori. Endret 3. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
ToRi95 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ops Tror nok jeg må lese litt ja... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det å sette inn en modchip er ikke ulovlig i sin egen forstand, jeg syns derfor vi burde få lov til å drøfte pørsmål rundt slike temaer som dette. Det kan jo være at gutten bare skal bruke en backup-kopi av sine egne spill, slik at xboxen ikke riper opp hans originale. Selv har jeg dog ingen formeninger om modchipen, men jeg vil heller anbefale deg å modde xboxen din ved å endre Softwaren på DVD-rommet. Dette kan enten gjøres selv, eller billig av andre bedrifter. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Stemmer for å flashe DVD-rommen... Birger Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det der er den beste chipen til 360, men som andre sier, du kan like gjerne flashe dvd-romen, det er mye billigere... Vil du ha en sånn chip montert, så send meg en pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå