hitokiri Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå kan du se menyene til Nuvifone. Les mer Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Pen å se på, men frykter at spesifikasjonene dens er ganske midt på treet. Lenke til kommentar
kuku25 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hmm.. menyene på telefonen likner LG sine? Dessuten svært kjedelig design.. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Syns designet var relativt stilig jeg.. Ser for meg at den passer godt i dresslommen.. Less is more Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) For de interesserte kan jeg nevne at denne, i likhet med Garmin sine Nuvi GPS modeller, er basert på Garmins egen Linux stack. Tidligere var det spekulert i om denne telefonen skulle være Android-basert, men dette har blitt avkreftet av Garmin. Endret 3. januar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bilder har vi da sett for lenge siden -- gi oss video. Den siste videoen som havnet online viste jo at menyene var trege som pokker. Lenke til kommentar
atrixet Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det som slår meg når jeg leser denne saken er at telefonen er ganske gjennomsnittlig utstyrt hva gjelder teknologi. Den har mer fokus på GPS delene enn andre telefoner. De har også brukt god tid på å utvikle dette produktet noe som i mine øyne taler til fordel for produktet. Liker ikke produsenter som spyr ut ting som egentlig bare er gammelt nytt i ny innpakning. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen har god bruk for en utradisjonell gps som man kan ringe å sens meldinger med, hvis Apple ikke slipper en ny iPhone i nermestre framtid så ser jeg ikke bort fra at jeg kjøper denne hvis den lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den så veldig stilren ut. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror og håper denne kommer til å kommer til å komme godt ut. Spesfikasjonene vil ikke nødvendigvis være de beste, men dette er jo i hovedsak en GPS-telefon. Jeg vet ikke helt hva specsa er, men om den har en god og oversiktlig kalender og wi-fi holder det lenge for mitt bruk. GPSen er et selvfølge her.. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ser greie ut disse menyene, men er mer spent på spesifikasjonene. Vil tro den kommer i begynnelsen av februar(eller slutten av januar), siden det bare har blitt lagt ut bilder av menyene. Endret 4. januar 2009 av kornelen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ser greie ut disse menyene, men er mer spent på spesifikasjonene. Vil tro den kommer i begynnelsen av februar(eller slutten av januar), siden det bare har blitt lagt ut bilder av menyene. Kan du begrunne hvorfor du tror den kommer i Januar/Februar? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Han begrunner det jo her: Vil tro den kommer i begynnelsen av februar(eller slutten av januar), siden det bare har blitt lagt ut bilder av menyene. En latterlig dårlig begrunnelse, men en begrunnelse like fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg