Lillehagen.no Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei! Jeg sitter her med et lite problem og jeg lurte på om det var noen her som hadde mulighet for å hjelp meg. Så, her er problemet; Jeg har altså et ASUS ENG/1G GTX 280 som fungerer veldig fint, men det er helt til jeg innstallerer den nyeste Nvidia-driveren 180.48. Det som skjer da er at ved bruk av ASUS Smartdoktor, (Program som styrer viften som følger med kortet) stopper viften opp helt i 2 av de 3 viftestyringsmodusene. Den stopper da når jeg velger "Auto fan control", og "Smartcooling", hvor begge styres av pc'en selv. Den siste modusen da er som dere sikkert har forstått er manuell styring, noe som er fryktelig frustrerende og bruke, i og med at jeg konstant må sitte og fikle med hastighet slik at den ikke skal bli for varm.... Noen som har den minste idé om hvorfor dette skjer? Takker for alle svar Ps. Det nevnte skjer også ved den nye betaen laget for GTA IV, men ikke ved bruk av den eldre driveren 178.24 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da er det vel ikke noe større problem enn at du får benytte den driveren som fungerer da. Er ikke så stor forskjell på driver- releasene. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 se om du får det bedre til med Rivatuner Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Men det virker som om driveren øker ytelsen på mange nye spill, men hvis du sier det så tror jeg selvfølgelig på det Har prøvd Rivatuner før, men greia er at Smartdoctor er så innmari praktisk, så jeg vil helst fortsette å bruke det Takk for svar Endret 3. januar 2009 av Lillehagen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå