-¤Zen¤- Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kjøpte "nytt" utstyr for ca. en måned siden. Tror det var Saturnia på forumet jeg kjøpte det av. Uansett, knipset noen bilder av en litt innteresang solnedgang over Ytterøy. ISO-200 1/25sec. f/10 45mm Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flotte farger på himmelen her. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette er et bilde jeg veldig gjerne kunne hatt hengende på badet. Den himmelen, de fargene... Wow! Helt utrolig fine farger. Første gang jeg så på dette bildet, holdt jeg på å begynne å skrive kritikk som ikke var fullt så positiv, men jeg så på det èn gang til. Og ble bergtatt. Good work! Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Mimir: Tusen takk Larsenio: Takk, vil gjerne høre negativ kritikk også om du har Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spennende at du tør å vende et bredformatbilde. Antar det er 15:10-format? Har ikke noe å utsette på tonekurver eller balanse i bildet. Det er vel nærmest perfekt. Havet er vakkert, og der fikk du dokumentert en liten bit av det! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mnja... Det kan vel sies at jeg ikke er akkurat rette mann til å skrive det, men syns kanskje skarpheten i forgrunnen ikke er optimal..? Og var litt rotete å se hva som er skyer / fjell i venstre side, men det er vel ikke akkurat din skyld:/ Er ikke så lysten på å overkritisere et bilde av et så (i mine øyne iallefall) fantastisk motiv Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Flyndrefjes: Om det er 15:10 som er vanlig D80 så stemmer nok det. Har ikke gjort noe med bilde bortsett fra å resize. Larsenio: Burde muligens ha prøvd med mindre blender. Eller er det bølgene du mener? 1/25sec er kanskje litt på grensa for å ta bilder av vann? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg syns ikke at "alt" skal være skarpt i et sånt bilde. Uskarpheten i havet (det ser ut som strøm på bildet) forsterker bevegelsene i vann. Landskapet, byggverket står støtt i et ellers viltert hav, for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå