master950 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hallo Jeg hørte om et "tilbud" på gamestop for en stund siden om hvis at du leverte inn 5 ps2 spill og ps2 konsoll, så fikk du en xbox 360, kan d stemme? og hvis det gjør det, gjelder tilbudet enda? :S Håper på svar takk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 om de er like assholes når du kommer med en brukt konsoll 2 kontroller og 5 spill. som når du bare kommer med spill. må det være spill de har på en "liste" . det er nemlig ikke alle spill de er interisert i. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette tilbudet gikk visst også ut julaften. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg benyttet dette tilbudet. Hadde ikke noe problemer med å få byttet. Fikk vel t.o.m nesten 100 kr for hvert memory card:) Det var jo nesten så jeg fikk en 360 og penger når jeg gikk derifra Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er riktig at det er noen spill de ikke tar inn. Men det tror jeg står på reklamer og slikt. Husker jeg så at det stod at du ikke fikke byttet inn spill fra EA Sports, men husker ikke om det var til en bestemt kampanje eller hva det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå