master950 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei Som tittelen sier skal keg selge mine ps2 spill, så jeg lurte på om noen visste sånn cirka hvor mye jeg får for dem på side som finn o.l Spillene er : Smackdown vs raw 2006. Canis - canem - edit Gta, vice city Call of duty 2( the big red one) Pro evolution soccer 6 Eye Toy Play 50 cent bullet proof Need for speed, underground 2 007, evrything or nothing Fifa 2005 håper dere skjønner tegninga Håper på svar =) takk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror ikke det der er verdt mye. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tipper: ps2-spillene; 50kroner for noen av spillene.. mindre snittpris om de selges som pakke.. Ps3-spillene: 100-200kroner. uncharted, cod4 og virtua fighter får en jo for 300kroner eller mindre.. får vel kanskje 250 for far-cry Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har skilt ut et forsøk på kidnapping av tråd over i sin egen. Vedkommede vil finne lokasjonen til denne i "Mine innlegg". Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis du selger spillene til bruktbutikker som f.eks gamestop får du nok ikke mer enn ca. 25kr. per spill, hvis de i det hele tatt ønsker å ta imot spillene. Hvis du selger dem som en pakke på f.eks finn.no, tipper jeg på rundt 350-400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå