Runningback Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei, som tittelen sier så lurer jeg på om en Xbox 360 kjøpt i 2006 har HDMI innganng, finner den ikke. På ledningen som går inn til TV`n står det HD TV og Normal , er dette HD kabelen? eller ? takker for svar Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nei, en 360 fra 2006 har ikke HDMI. Det ble introdusert i 2007, først på Elite utgaven. Du mener nok HDMI utgang (ikke inngang), det er en egen tilkobling på baksiden av konsollen. Kabelen du nevner har ikke noe med HDMI, hadde du hatt HDMI utgang, måtte du brukt en egen kabel (HDMI kabel). Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Huff, 2007 ja, men på den kabelen jeg har som er koblet til skjermen er det en bryter som det står " HDTV " og husker ikke den normale delen heter, så det er ikke HD? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Joda, er HD det og, bare en annen type kabel. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jo, du kan få HD med den kabelen, men da må du koble via komponent (rød/grønn/blå kontakt). Evt. kan du bruke VGA-kabel for å få HD. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ah det var bra, ble litt skremt her. Hadde en kompis som mente det ikke var HD, nettopp bestilt meg en HD tv , så hadde vært kjipt om jeg ikke hadd fått spilt i HD :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå