Cashmere Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hei! For noen uker siden installerte jeg Windows Xp Pro på stasjonære pcen min, men i dag klarte jeg på en eller annen måte å få virus. Eneste jeg har vært innpå er Windows Update + et par driver-sider. Alt begynte med at jeg ikke kom meg inn på Windows Update, etterpå poppet det opp reklame i en fei! Jeg har lagt med noen av de loggene som sto i en guide her inne. Endret 3. januar 2009 av Noumena Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Vel, etter at hele datamaskinen min fikk bluescreen og ikke klarte å komme inn i windows så endte det med at jeg reinstallerte windows. Denne tråden kan stenges... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vel, etter at hele datamaskinen min fikk bluescreen og ikke klarte å komme inn i windows så endte det med at jeg reinstallerte windows. Denne tråden kan stenges... Husk å ha brannmur og antivirus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå