xelag1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei jeg har tenkt å se batman: dark knight. Men lurer på vilken filmer som ligger forran i storyen før den? Jeg har fårstått at batman begins er en av dem .. Jeg er klar over at det er mange gammle batman filmer. Men jeg snakker om de filmene som har følgt den siste storyen. Håper på raske og enkle svar Lenke til kommentar
Edru Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Batman: Begins, og så Batman: The Dark Knight. De tidligere du snakker om er fra 80-90 tallet og følger ikke denne nye historien. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så vidt jeg vet er det bare Batman Begins som er før The Dark Knight i "den nye storyen". Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ahh ok . Takk for raske svar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Vi hadde først en tv-serie med Adam West og Burt Young på 60-tallet, og selvsagt fikk den en egen film. Deretter var det stille til Tim Burton lagde en ny start i Batman-filmen med Michael Keaton i 1989. Den ble etterfulgt at Batman Returns, Batman Forever (med Val Kilmer som Batman) og til sist Batman & Robin (men George Clooney som Batman). George Clooney innrømet at de mer eller mindre ødela Batman, så det ble stille en lang stund helt til vi fikk en ny, mørkere start i Batman Begins. Den har til nå fått oppfølgeren The Dark Knight, men det blir vel flere etterhvert. Endret 3. januar 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Batman: Gotham Knight tar sted mellom Batman Begins og The Dark Knight, men den er ikke et must. Det er en tegnefilm som har flere forskjellige historier som alle er tegnet/animert på forskjellige måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå