Gå til innhold

hvilket oparetiv system bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

linux kunne kansje også vært en ide ja.men har aldri sett eller prøvd det.er vel litt arbeid og sette seg inn i?

det er jo gratis?så kan vel bare laste ned og prøve? kan jeg bruke både Linux og Vista?

eller hva med win xp 64?

Last ned riktig distro. Vist du ikke har trådløst nettkort så er nesten alt plug'n'play.

Mulig du må instalere propitære drivere får skjermkortet ditt, men i Mint og Ubuntu så kommer det en boble på oppgavelinja.

Det med at Linux er tungvindt og sette seg inn i er noe som var før. Instalsjon på under enhavltime, grafisk og på Norsk.

Linuxmint.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tok en test på en nettside. der ble jeg andbefalt

openSUSE,KUBUNTU,mandriva og ubuntu. Hva andbefaler dere av disse?

jeg liker godt og spille inni mellom,feks wow eller generelt mmo online spill.blir dette et problem og kjøre med linux. hvordan er ytelser i linux i forhold til windows?

ellers sitter jeg for det meste på nettet og leser på forumer,laster ned mye html sider som jeg synes er værdt og ta vare på.. går også mye i musikk og film..så vil ha mulighet til og spille mp3 og se film.

er det feks mulig og kjøre fruity loops med linux?

eller må jeg rett og slett gå for windows OS for og min bruk?

uansett så har jeg egentlig lenge hatt lyst til og teste linux,aldri vært borti det før så er en smule nysjerrig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Hvis du skal spille, så hold deg til windows. ihvertfall om du ikke har prøvd linux før, du kommer ikke til å få annet enn problemer.. spill-støtten er det eneste til og med linux tilhengerne inrømmer ikke er helt topp, så det sier vel sitt

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...