Anon25 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg har en bærbar pc uten en fysisk Bluray spiller (Dell xps m1530). Vil jeg da ha muligheten til å spille av en Bluray film som ligger lagret på pcen? Trenger jeg en spesiell media spiller med en spesiell codec? (Hvilke spillere?) Takk for svar Endret 3. januar 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du trenger ikke Blu-Ray-spiller på PCen for å spille av fila nei. Et program som funker fett er PowerDVD 8. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Åja, takk skal du ha. Nå gjenstår det bare å finne filen igjen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det som du har på haddisken din er ikke en Blu-Ray, men sikkert bare en vanlig film i HD kvalitet. Blu-Ray er kun et fysisk medium og er ikke et synonym med filmer i HD. Ellers kan jeg anbefale VLC som etter min mening er den beste videoavspilleren på markedet(gratis selvfølgelig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå