BeCo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tenker på å kjøpe meg domene... enten på domeneshop.no eller webdeal.no, men problemet mitt er at jeg ikke helt har bestemt meg hvilket domenenavn jeg skal ha! Har alltid ønsket meg thorvaldsen.com eller .no, men disse er opptatt Så er det noen som har forslag... Siden handler for det meste om asp, php og generell koding. Se bort ifra min eksisterende hjemmeside, jeg holder på å lage en ny! Uansett forslag noen?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 avatar bildet ditt er for stort... hva med .net kansje? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 opptatt det og! Har tenkt på det... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 .info .org www.servetheworld.net er en veldig god pakke til en rimelig pris (stikk innom www.qxl.no så har de kanskje spesialpakker på tilbud) fikk 5 Gb overføring i mnd+1Gb lagring mange innebygde tjenester osv osv osv til 39 pr mnd. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du burde ha et enklere adresse, noen kan lett glemme den adressen du vil ha. Men hvis det er samme for deg så... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 vil helst ha .com/.no/.net addresse... Har gitt opp thorvaldsen.--- Noen som har forslag på andre navn? Noe lett ja... kanskje... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 www.umulig.com eller www.dynamitt.com ? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hvorfor ikke bare http://www.BeCo.com ? Lenke til kommentar
Metz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg veit om verdens beste domene som er på .no, men kommer aldri til å si det, mwahaha skal kjøpe det en gang jeg er rik (aldri).. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 litt av vitsen med å kjøpe domene er vel borte hvis du ikke vet hvilket du vil ha... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 .info.org www.servetheworld.net er en veldig god pakke til en rimelig pris (stikk innom www.qxl.no så har de kanskje spesialpakker på tilbud) fikk 5 Gb overføring i mnd+1Gb lagring mange innebygde tjenester osv osv osv til 39 pr mnd. Da er jo ikke dette så gal theller da. eller er det noe jeg overser? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 www.Beco.com og alle andre andre .domener er opptatt Skal egentlig ha meg webhotel, men siden domenet ikke koster ekstra nå jeg kjøper webhotel, hvorfor ikke hive inn et domene og?? :wink: Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg sjekket på godaddy.com og thorvaldsen.biz/us/org og ws er ledig, og kjøper du thorvaldsen.us så får du .biz på kjøpet. Så løp å kjøp :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå