HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg siterer: "x innlegg / x% av dette medlemmets aktive innlegg". Hva er "aktive innlegg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg siterer: "x innlegg / x% av dette medlemmets aktive innlegg". Hva er "aktive innlegg? Er vel bare alle innleggene dine, dårlig ordvalg da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, for det finnes vel ikke noe sånt som "passive-" eller "inaktive-" innlegg? Hva skulle det vært? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg regner med at det som ikke er aktive innlegg er slettede og/eller skjulte innlegg . Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Aha, det virker logisk. Er dette en offisiell uttalelse, eller kvalifisert gjetting? Endret 3. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Kvalifisert gjetting. Jeg anser det som ganske sannsynlig at det med "aktive innlegg" menes de som ikke ligger i "Papirkurven". "Papirkurven" er nemlig noe man aktiverer fra adminpanelet i IPB og hvor alle slettede innlegg havner (en spesialkategori). Skjulte innlegg kan heller ikke anses som aktive. Det at det i den engelske språkfilen og står "active posts" bekrefter og for meg at det ikke er snakk om en dårlig formulert oversetting til norsk hvertfall. Kan sikkert se om jeg får bekreftet det helt i morgen ved å gå gjennom koden til IPB 2. Endret 3. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde jo vært litt artig med en bekreftelse. Er jo en grunn til at jeg startet denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg