Gå til innhold

BK: fullCIRCLE eller ...

gorida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant. Du har et vanishing point, og omtrent tredjepartsregelen. Du har også et par triangler. Dette er faktisk teknisk dyktig, hvis det ikke er et utslag av hell. Det sender tankene mine noen år tilbake, men ikke langt inn i fortiden. Det er noe kjent, men det er neppe noe plagiat. Det er noe med uttrykket jeg mener.

Lekkert er det på sin morbide måte, og jeg har vanskelig for å la være å like det. Det er veldig ulikt det jeg driver på med, og jeg tror heller aldri jeg kommer til å ta et slik bilde. Men jeg setter pris på det, selv om jeg ikke vil ha det på kjøkkenveggen. Dette synes jeg faktisk var bra.

Det er litt for lite til å vurdere skarpheten skikkelig, for dette bør være ganske skarpt.

Lenke til kommentar

komposisjonen fungerer bra som nevnt ovenfor, men bilde hadde tatt seg bedre ut hvis det hadde vært tatt på et annet tidspunkt om dagen, som ved solnedgang eller tidlig morgen.

Da tror jeg fjellene i bakgrunnen hadde blitt mer klare og derfor gitt mer dybde i bilde :)

Lenke til kommentar
komposisjonen fungerer bra som nevnt ovenfor, men bilde hadde tatt seg bedre ut hvis det hadde vært tatt på et annet tidspunkt om dagen, som ved solnedgang eller tidlig morgen.

Da tror jeg fjellene i bakgrunnen hadde blitt mer klare og derfor gitt mer dybde i bilde :)

enig i alle kommentarene, og takker og bukker. den dagen var det ikke sol i det hele tatt, og lyset var hele tiden dårlig. det er noe morbidT over hele PMnormal. ellers har jeg allerede fått henvendelser fra folk som vil kjøpe det. skjønner ikke hvorfor :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...