Robbansvenske Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vad er igentligen beste valget till gode bilder innendørs samt før vanligt bruk? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Alle disse tror jeg har 1/ 1.6-inch Super CCD HR. Det er en dårligere sensor enn de som ble brukt i bl.a. 31fd utgaven samtidig som man har dyttet inn masse mer megapixels. Forvent derfor ikke topp bildekvalitet, spesielt under dårlige solforhold. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det var det jag mistänkte, att de blivit sämre. Har därfør beslutat mig før ett helt annat märke og modell. Tack før svar. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fikk endelig tak i en F30 på bruktmarkedet! Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 F40'n er ikke så verst, den har "bare" 8 MP, så den burde være førstevalget av de 3. Jeg er velldig fornøyd med mitt, eksempelbilder finner du på min kameraside med en del bilder tatt i dårlg lys og ved ISO skrudd godt opp. Jeg vil hevde at Fuji fremdeles er best i klassen på dette området, selv om forspranget skrumper inn etter hvert som også de skrur oppløsningen i været. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Hade en del problem med min f40fd så den gav jag bort..uansett så kjøpte jag mig en Panasonic dmc-tz4 och blev mer nøjd med denne en min gamle. Tørr ikke o satse på fujifilm mere även om den tog bra bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå