Gå til innhold

Spill-PC til ca 14000kr. Noen innspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal helst ha et veldig bra skjermkort som jeg kan spille med i flere år, og jeg tok gainward skjermkortet fordi det har den beste kjøleløsningen av 4870X2 kortene.

 

Når du nevner kjøling, tenker du på kabinettkjøling eller cpu kjøling o.l?

Lenke til kommentar
Har 8 jeg skulle gjæren hatt flere xP

Isteden for å kjøpe en splitter nye (unødvendig :p) Gamer Pc, så ville jeg vurdert et kontrollkort til et par lapper eller kanskje en dedikert server ;)

 

Edit: Når det prates om DVD/Optisk så kan den egentlgi ryke å reise (Interne altså), for det første så må man strekke seg med en lang arm bort til fronten av maskina, min står kanskje 1 meter unna skrivebordet mitt (Og ja, det kan bli stress med en lenestol som er pusha langt inn under skrivebordet). Neste DVD/Optisk blir Ekstern og via Usb, hastighet på DVD/Optisk har ikke en dritt å si (utennom brenning) alle er omtrent like treige/kjappe, for ikke å nevne det hælvetes bråket.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Har 8 jeg skulle gjæren hatt flere xP

Isteden for å kjøpe en splitter nye (unødvendig :p ) Gamer Pc, så ville jeg vurdert et kontrollkort til et par lapper eller kanskje en dedikert server ;)

 

Edit: Når det prates om DVD/Optisk så kan den egentlgi ryke å reise (Interne altså), for det første så må man strekke seg med en lang arm bort til fronten av maskina, min står kanskje 1 meter unna skrivebordet mitt (Og ja, det kan bli stress med en lenestol som er pusha langt inn under skrivebordet). Neste DVD/Optisk blir Ekstern og via Usb, hastighet på DVD/Optisk har ikke en dritt å si (utennom brenning) alle er omtrent like treige/kjappe, for ikke å nevne det hælvetes bråket.

 

Har ikke plass til kontrollerkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...