Fiske Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Laget meg en handleliste på komplett.no http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...8E-9BDD489A6510 Ser denne grei ut? Kommer til å bli brukt til Age of Conan med dx10 Lenke til kommentar
umarex Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Laget meg en handleliste på komplett.no http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...8E-9BDD489A6510 Ser denne grei ut? Kommer til å bli brukt til Age of Conan med dx10 må ikke glemme kjøling! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kjøp et 4GB sett ikke 2 stk. 2 GB sett. Kjøp SATA brenner Tror ikke jeg ville brukt 5000 kr på et skjermkort. Ville heller satset på et 260GTX Core 216 eller et ATi 4870. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kjøp et 4GB sett ikke 2 stk. 2 GB sett.Kjøp SATA brenner Tror ikke jeg ville brukt 5000 kr på et skjermkort. Ville heller satset på et 260GTX Core 216 eller et ATi 4870. Hvorfor skal han kjøpe SATA brenner? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvorfor ikke? Ser ingen grunn til å kjøpe brenner med IDE grensesnitt i dag. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 For det første en DVD-brenner/leser greier ikke å bruke max av hva en IDE kontakt støtter og for det andre så har du åpnet en ekstra SATA port som du kan bruke til modding av flere harddisker siden. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Meir praktisk med sata kabel er det og, ide kabler kan hindre luftstrøm i større grad. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du må jo være litt organisert når du setter den sammen da -.-' Og du får runne IDE kabeler ;D Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Glømte runde kabler.. Men uansett, står på at det er meir praktisk. Nye hk idag har gjerne 6 sata-porter eller fleire, det bør være rikelig til både optisk drev og hdd for dei fleste. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har 8 jeg skulle gjæren hatt flere xP Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg skal helst ha et veldig bra skjermkort som jeg kan spille med i flere år, og jeg tok gainward skjermkortet fordi det har den beste kjøleløsningen av 4870X2 kortene. Når du nevner kjøling, tenker du på kabinettkjøling eller cpu kjøling o.l? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Har 8 jeg skulle gjæren hatt flere xP Isteden for å kjøpe en splitter nye (unødvendig ) Gamer Pc, så ville jeg vurdert et kontrollkort til et par lapper eller kanskje en dedikert server Edit: Når det prates om DVD/Optisk så kan den egentlgi ryke å reise (Interne altså), for det første så må man strekke seg med en lang arm bort til fronten av maskina, min står kanskje 1 meter unna skrivebordet mitt (Og ja, det kan bli stress med en lenestol som er pusha langt inn under skrivebordet). Neste DVD/Optisk blir Ekstern og via Usb, hastighet på DVD/Optisk har ikke en dritt å si (utennom brenning) alle er omtrent like treige/kjappe, for ikke å nevne det hælvetes bråket. Endret 3. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Cpu kjøling er smart å ha, Noctua U12P, anbefales hvis du ikke liker å høre på jetmotor kjøling. Endret 3. januar 2009 av No_oN Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg tenkte å overklokke CPU-en til 3/3.2 ghz og holde den der stabilt. Må jeg skaffe vifter til cpu? Bør jeg ha til kabinettet? Er det en annen skjerm dere evt. ville anbefalt? Endret 3. januar 2009 av Fiske Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Anbefaler dette, dette, eller dette kabinettet, alle har kommet bra ut i diverse tester. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Antec 900 er et støvmagnet har jeg hørt, men hvorfor sstår ikke drømme kabinettet mitt der Hcw87? Antec P182 Black, stille og kjølig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Antec P182 Black, stille og kjølig. Enig, men det er "Gun Metal"-farge (Svart-Grå farge) ikke direkte svart Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kaller den for svart, den hvite er rett og slett uakseptabelt i mine øyer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kaller den for svart, den hvite er rett og slett uakseptabelt i mine øyer. Hehe, eller den Sølve-aktig (lol). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har 8 jeg skulle gjæren hatt flere xP Isteden for å kjøpe en splitter nye (unødvendig ) Gamer Pc, så ville jeg vurdert et kontrollkort til et par lapper eller kanskje en dedikert server Edit: Når det prates om DVD/Optisk så kan den egentlgi ryke å reise (Interne altså), for det første så må man strekke seg med en lang arm bort til fronten av maskina, min står kanskje 1 meter unna skrivebordet mitt (Og ja, det kan bli stress med en lenestol som er pusha langt inn under skrivebordet). Neste DVD/Optisk blir Ekstern og via Usb, hastighet på DVD/Optisk har ikke en dritt å si (utennom brenning) alle er omtrent like treige/kjappe, for ikke å nevne det hælvetes bråket. Har ikke plass til kontrollerkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå