Sinnapels Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er og riktig. Men jeg lurte bare på hva nett tilkoblingen hans har med fps lagg å gjøre. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 har faktisk akkuratt samme problem, og har slitt med det lenge :S noen som kan fortelle hvordan jeg resetter innstillingene på skjermkortet? Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 På nvidia kontroll panel har jeg satt kortet til ytelse istedenfor kvalitet. Må ærlig si jeg aldri kommer til å se forskjell på de to konfigene. Men jeg merket ingen foskjell på verken fps eller grafikk... Fikk høyere fps når jeg satte opp grafikken, altså det var merket inne på spillet med en (*) der grafikk nivået burde være, og alt skulle være på maks. Men enda er ikke fps'en på topp som jeg syns den skal være : ( Jeg greier ikke å finne noe driver til mitt Nvidia kort heller ; ( Jeg fann't en driver eller oppdatering som skulle (fit in) på mitt kort, men ble error om at den ikke fannt den rette driveren. Dette har aldri skjedd før, skjedde plutselig etter julaften : (Nå mener jeg at det er noe med at jeg installerte Age Of Conan, for det gjorde jeg På julenatta. Noen råd og tips? Tja, det første jeg ville prøve er jo å av installere Age of Conan og se om det hjelper. Regner med at bredbåndet ditt virker supert ellers? Nå har jeg også avinnstallert AoC, men det hjalp ikke noe særlig det heller Lenke til kommentar
PRiDE Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hei! Jeg har spilt css en god stund nå, og fps'en min har heletiden ligget fra 90 til 120 i fps. Detter er da under hva som helst css mod jeg spiller ( ZM, SURF , GG osv) Alt bruker å stå på high og nokså så høy oppløsning. Men nå i de siste har fps'en min droppet ned til 40, men når jeg springer med folk så er den helt nede i 9 til 14 ( spørs hvor mange spillere) Har prøvd å stille ned grafikken men det hjalp da ikke ;/ Dette har aldri skjedd før, skjedde plutselig etter julaften : ( Nå mener jeg at det er noe med at jeg installerte Age Of Conan, for det gjorde jeg På julenatta. Noen råd og tips? ja please hvist noen finner det ut så må!! du emaile meg og si hva jeg kan gjør har samme problemet og dingen andre en oss som har det problemet vet hvor iriterende det er!!! åja glømte det nesten kan du sende meg en liste over alle programene du har instalert jeg skall kryss skjekke den med mine programer det kan være et program som dropper fpsen! email [email protected] Endret 12. juni 2010 av PRiDE Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Last ned forskjellige drivere til skjermkortet ditt og prøv deg fram, vil med nesten 80% sikkerhet sei det ligger i drivere. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sjekk om du ikke har satt strømalternativ til 'Strømsparer' eller 'Balansert'. Typisk feil både meg selv og andre har tabbet seg ut på Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 woow! lengesiden jeg har tilbakemeldt her. hehe, har lastet ned drivere til hele laptopen, rensa den med ccleaner og alt mulig stasj! Kan med trygghet si at det har med varmen som genereres i pc'n når jeg spiller. Merker det at når jeg holder hånda på spilltastene, så må jeg ta en 5 minutter for å få nedkjølt fingrene etter noen timers gaming. Problem solved though! plasser datamaskinen så baksiden og deler av undersiden av datamaskinen ikke er i kontakt med bordet/panelet du har den på. på den måten får varmen som blir generert strømme ut av pc'n og streife ut i det fri! Jeg personlig har en liten Donald Pocket stående under datamaskinen, blir kjørligere i maskina da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå