annihiLius Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har nå sett på et par biler på finn og den bilen som intresserte meg mest var Nissan Primera 1,6 2002. Eneste jeg la merke til på bilen var at den hadde litt riper, men det er jo vanlig at en bil får etterhvert? ellers var den helt ok å kjøre, bråkte ikke som folk her på forumet mener. Her er link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null -- Jeg er ikke opptatt av fart og spenning, er bare opptatt av å komme meg til steder og ikke sende bilen til reperasjon så ofte. Noen her som mener på at dette er et dumt eller bra valg? Helst begrunn svaret. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Synes kanskje prisen var litt drøy for en 7 år gammel bil. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Foreldra mine hadde en '03 Primera Tekna 1.8 fra 2003 til i fjor høst (2007), da denne ble byttet inn i en Qashqai. Vi hadde ingen problemer med bilen, så sånn sett var det en kjempebil. Dette er jo biler med masser av utstyr som standard også, som xenonlys, aut. avblendbart speil, regnsensor m.m. Dersom du vurderer denne bilen ville jeg gått for Teknautgaven (topputgaven) med 1.8 liters motorvolum eller mer. 1.8 literen gjorde ikke bilen til noen racerbil, men var en helt grei motor som tok bilen trykt fram. 1.6 literen vil jeg tro blir litt liten til denne bilen. Vi fikk nesten det dobbelte i innbytte hos merkeforhandleren som prisen på bilen i annonsen da vi byttet inn bilen, så prisen på den er vel ikke så altfor galen. Nå har ikke sjekket Primeramarkedet, men jeg vil tro de med større motor ligger noe høyere da de nok er en del mer attraktive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå