Landeplagen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) .mp3 *Forbedret Endret 4. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kult nok det her. Inspirert av slagsmålsklubben? Utrolig lik stil. Hva slags software bruker du? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Kult nok det her. Inspirert av slagsmålsklubben? Utrolig lik stil. Hva slags software bruker du? Slagsmålklubben? Aldri hørt om. Link? Bruker FL Studio. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hørt noen låter av deg nå, og jeg syns du er flink jeg. Du lager gjerne musikk som er right down my alley. Denne var også fin ... lydbildet ditt er alltid fyldig og behagelig. Så ikke slutt med det her ... lag heller ei låt med meg en dag Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) E-wok: Fant de på myspace. Ganske likt i melodioppsett og sånt. Musikken deres høres ut som noe fra et spill. Fleste sangene mine er jo faktisk fra spill. Så ikke slutt med det her ... lag heller ei låt med meg en dag Det hadde vært rimelig fett. Edit: Har forresten en sang in the works, som en annen dude til og med skrev tekst til. Skulle hatt noen til å synge den. Endret 3. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå