HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Fant ingen passende kategori for dette, men føler at denne er brukbar. Er en ting jeg har tenkt på. Hvis man skal sende noe med posten, og vil ha det gratis, kan man da skrive mottakers adresse på baksiden? Altså sette mottaker som avsender. Posten vil jo da i teorien sende brevet dit du vil når de ikke finner noen frimerker på det. Endret 2. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Brevet vil uansett komme frem til vedkommende og adressen på forsiden. Det vil ikke bli sendt i retur fordi det mangler porto. Det vil bli levert til mottaker sammen med en regning på manglende porto. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Da falt den planen i grus. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 + gebyrer for manglende porto. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Så min geniale plan vil gjøre ting dyrere, og jeg betaler for å få brevene jeg selv har sendt. Herlig. Endret 3. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå