Sugarrdaddy69 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann der Jeg lurer på hvilke filmer som er fine å se med kjæresten^^ Filmer som fører til litt kos og sånt Jeg har ikke noen krav til hva slags filmer, men bare så lenge det fører til kos så funker det fett! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Love Actually er elskbar!!! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) The notebook har alltid funket for meg Endret 2. januar 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
proooo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann der Jeg lurer på hvilke filmer som er fine å se med kjæresten^^ Filmer som fører til litt kos og sånt Jeg har ikke noen krav til hva slags filmer, men bare så lenge det fører til kos så funker det fett! se på www.imdb.com hvilke filmer som har vunnet oscar i det siste - og selvfølgelig debutfilmen til svensken roy andersson " en kjærlekshistoria" - http://www.imdb.com/title/tt0065955/ disse fant jeg via twingly blogsearch på http://theirishmanshousewife.blogspot.com/...-movies_06.html 1-Cold Mountain 2-Titanic 3-The Notebook 4-Kate and Leopold 5-The Bodyguard 6-Sweet Home Alabama 7-A Good Year 8-Ghost 9-50 First Dates 10-Tristan and Isolde 11-Dirty Dancing 12-The Holiday 13-The Lake House 14-Hope Floats 15-Witness 16-Pretty Woman h Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Batman Jeg har kledd av meg til alt fra dårlige komedier til spennende thrillere Spiller ingen rolle hvilken film dere ser, så lenge lysten er der.. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Le Faboleux Destin D'Amelie Poulain. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis du vil at det skal føre til kos, tar du jo bare en ultra boring film! Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Heisann der Jeg lurer på hvilke filmer som er fine å se med kjæresten^^ Filmer som fører til litt kos og sånt Jeg har ikke noen krav til hva slags filmer, men bare så lenge det fører til kos så funker det fett! se på www.imdb.com hvilke filmer som har vunnet oscar i det siste - og selvfølgelig debutfilmen til svensken roy andersson " en kjærlekshistoria" - http://www.imdb.com/title/tt0065955/ disse fant jeg via twingly blogsearch på http://theirishmanshousewife.blogspot.com/...-movies_06.html 1-Cold Mountain 2-Titanic 3-The Notebook 4-Kate and Leopold 5-The Bodyguard 6-Sweet Home Alabama 7-A Good Year 8-Ghost 9-50 First Dates 10-Tristan and Isolde 11-Dirty Dancing 12-The Holiday 13-The Lake House 14-Hope Floats 15-Witness 16-Pretty Woman h Det var faktisk en ganske fin liste^^ Tror den holder en god stund:) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jo kjedeligere filmen er, jo bedre :!: Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Notting Hill - en fin og koselig film. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg hadde ikke gidda å sett Notting Hill på date. Har jo sett den før (og det er ikke få andre damer som ikke har sett den før!) Hancock var en artig film jeg likte godt - den hadde slått an Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Crocodile Dundee I er også en fin film. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 La oss slå til med TITANIC med DiCaprio og Kate Winslet med det samme vi holder på Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Titanic ass!! Den filmen var bra for ti år siden Denne listen over her er jo fylt med masse boss. Ingen jenter vil se titanic, notthing hill, pretty woman, eller the notebook på date! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Anbefaler deg å søke litt rundt, finnes flere tråder om dette. Stalltipset mitt er som alltid Garden State, fantastisk søt, morsom og tidvis trist film. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Titanic ass!! Den filmen var bra for ti år siden Denne listen over her er jo fylt med masse boss. Ingen jenter vil se titanic, notthing hill, pretty woman, eller the notebook på date! var noe slikt jeg ville frem til ja Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Le Faboleux Destin D'Amelie Poulain. Hvis filmen må være kjedelig for å få kos så går den her bra. Mitt vanlige tips er 50 first dates eller There's something about Mary. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har ikke sett mange romantiske komedier, men Love Actually er nok den beste av de få jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå