HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg husker at det rundt omkring tusenårsskiftet kom en helt vanvittig god sjokolade. Mener å huske at den hadde lilla papir, og at den het noe med "2000" eller "millenium". Den var full av sånne ting som poppet og spraket når man spiste den. Noen som husker denne, eller vet om den fortsatt eksisterer under et annet navn? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tviler, jeg kan verken huske den da eller nå i ettertid. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg husker at det rundt omkring tusenårsskiftet kom en helt vanvittig god sjokolade. Mener å huske at den hadde lilla papir, og at den het noe med "2000" eller "millenium". Den var full av sånne ting som poppet og spraket når man spiste den. Noen som husker denne, eller vet om den fortsatt eksisterer under et annet navn? Jo-da, jeg husker den. Det var sikkert et produkt som var bergnet for begrenset salgstid, men hadde det vært en kjempesuksess hadde sikkert produsenten latt den bli på markedet ... Tobias Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om det sto 2000 eller Millenium, så var det vell beregnet å være i salg i 2000 bare. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nja står 1959 på vinen min, selges enda. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det står 1888 på Certina klokken min, men den selges også enda. Fabrikken ble vell ikke etablert i 2000. Feiring av millenium tenker jeg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Om det sto 2000 eller Millenium, så var det vell beregnet å være i salg i 2000 bare. eller vet om den fortsatt eksisterer under et annet navn? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nei, spørs om du ikke må se langt etter den sjokoladen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Huff den var helt forferdelig. De knittrene tingene var en kjønnsløs ingredients. Smakte hverken karamell eller nøtter. Det var rett og slett bare sprøstekt skumgummi i sin konstistens. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Antakelig snakker du enten om Ritter Sport Choc 2000 eller Freia Millennium. Begge disse var tilsatt noe grums som drev og spraket i munnen når man spiste. Selv syntes jeg effekten var ca like underholdende som hodepine, men hver sin smak Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Freia Millenium høres kjent ut, ja. Jeg husker jeg likte den. Men det skal nevnes at jeg var 10-11 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå