Gå til innhold

htc touch diamond eller Nokia tube?

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg skal ha meg ny mobil. Og det blir enten htc touch diamond eller Nokia Tube.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe HTC Touch Diamond nå eller vente på Nokia Tube.

Hva synest dere? Jeg trenger svar fort!!

Endret av xabineo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du skal kjøpe HTC Toutch Diamond eller Nokia 5800 Xpressmusic er det bare du som vet.

Hvis du ikke allerede har gjordt det, kan kansje det å lese testene hjelpe deg:

Amobil sin test av Diamond

Amobil sin test av 5800

Ja jeg har lest testen mange ganger men eg trenger og å vite hva andre synes.

Jeg har ikke hatt smart telefon før, så ville ha litt forandring.

Så hva synes dere andre om hva jeg skal kjøpe?

Lenke til kommentar
Siden du ikke har hatt smart phone før, er det veldig vanskelig å si hvilken du skal velge.

Du har sikkert lest i Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube) og HTC Touch diamond trådene og da.

Den største forskjellen er at Nokia kjører Symbian, og HTC kjører Windows mobile. Ellers er de veldig like.

Utseende bestemmer også litt hva du skal velge.

Ok. Jeg trur jeg går for diamond. Fordi den er jo kommet ut. og Tuben er ikke serlig fin helle da. Men går det ikke an å laste ned flere ting på diamond??

Lenke til kommentar

Har hatt Diamond i noen måneder nå, synes det er en bra telefon men kan være litt 'for teknisk' hvis du aldri har hatt smarttelefon med WM før. Symbian baserte telefoner har jeg hatt og men liker WM best.

Du kan laste ned flere programmer for WM, her står det mer om HTC, kan være lurt å lese gjennom dette først.

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Har hatt Diamond i noen måneder nå, synes det er en bra telefon men kan være litt 'for teknisk' hvis du aldri har hatt smarttelefon med WM før. Symbian baserte telefoner har jeg hatt og men liker WM best.

Du kan laste ned flere programmer for WM, her står det mer om HTC, kan være lurt å lese gjennom dette først.

Lykke til med valget.

Takk for hjelpa. Nå har eg bestilt Diamond. Jeg bestilte på computercity.no

Er dette ei bra side eller. Det var ikke forsikring men jeg har onecall som abenomang og bestilte forsikring der, var dette et lurt valg??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lykke til med valget.

Takk for hjelpa. Nå har eg bestilt Diamond. Jeg bestilte på computercity.no

Er dette ei bra side eller. Det var ikke forsikring men jeg har onecall som abenomang og bestilte forsikring der, var dette et lurt valg??

Computercity er den siden jeg ville valgt sist å kjøpe ting på!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...