Atald Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg ser nå etter bil, og kan strekke meg opp til 50 000. Av et par bekjente har jeg blitt frarådet BMW 3-serie E36, mens resten jeg vet om som har en E36 er storfornøyde. Jeg ønsker kjørefølelsen fra en E36 (eller bedre), AC, antispinn og antiskrens. ABS og airbager ser jeg også på som selvfølgeligheter. Hva har jeg å velge i? Ja, jeg har sett på finn og flere andre sider, men det uaktuelt å teste alle bilene som treffer for å finne den gode kjørefølelsen. Krengete Peugeot-fjæring ønsker jeg absolutt ikke å ha, og jeg er noe usikker på hvilke biler jeg skal holde meg unna for å unngå dette. Endret 2. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Med mindre du har tenkt å kjøpe bilen i et land uten norske avgifter, så er det ganske enkelt ikke mulig å få tak i en bil som kjører som en E36 og har alt det utstyret du ønsker deg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ser selvsagt etter ny bil for meg, ikke en fabrikkny. For en bruktbil tror jeg dette skal være oppnåelig. Det finnes iallfall flere E36'er som oppfyller disse kravene, og det uten at de har gått rundt jorden så alt for mange ganger også. Endret 3. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Her har du en fin e36. Dog med liten motor. Skal du ha rekke-6 så må du litt opp i km.stand og pris. Her har du en som ser fin ut. Litt rust, men det er ikke krise. Endret 3. januar 2009 av cyclo OT be gone Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) en bil med antiskrens produsert før år 2000 tror jeg ikke du finner, til og med i 2000, 2001 og 2002 var det relativt få biler som hadde det. Da snakker vi derimot om en annen pris enn det du er ute etter. Det andre du ber om er vel mer oppnåelig, men jeg har vanskelig for å se gode alternativer til under 50.000,- Endret 3. januar 2009 av cyclo OT be gone Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 TCS er vel ikke vanlig før oppe på millenium tallet som kjaks skriver, men antispinn får du på de på e36.. Coupe sett på denne typen bil? ganske grei pris for såpass mye bil, men da må du nok geie deg uten antispinn og tcs.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Endret 3. januar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvis du vil ha deg en e36, så kjøper du deg det. Du sier jo selv at du har sett mange e36 som oppfyller kravene dine. Finn deg en som er i fin stand, så original som mulig. Ikke noe jallavinger eller neonlys. Finner du en slik bil med lav km.stand og i generelt bra stand, så har du en knall-god bil. Edit: Her har du en fin e36. Dog med liten motor. Skal du ha rekke-6 så må du litt opp i km.stand og pris. Her har du en som ser fin ut. Litt rust, men det er ikke krise. Jeg skal selvsagt ha en som er i så original stand som mulig, vinger og neon totalt uaktuelt, samme er mer enn minimalt med senk, da det er noen rimelig heftige fartsdumper her. Dessverre er ingen av de du linker til med AC, ESP tror jeg også manglet i en av de. 316 og 318 holder fint til mitt bruk, selv om det hadde vært gromt med flere hester. en bil med antiskrens produsert før år 2000 tror jeg ikke du finner, til og med i 2000, 2001 og 2002 var det relativt få biler som hadde det. Da snakker vi derimot om en annen pris enn det du er ute etter. Okei, da har jeg bommet totalt på det punktet, og får droppe det. Takk for oppklaringen. Coupe sett på denne typen bil? ganske grei pris for såpass mye bil, men da må du nok geie deg uten antispinn og tcs.. Har testen en slik bil, og den falt ikke helt i smak, men jeg kan ikke være så altfor kravstor til den prisen. Takk for tipset enn så lenge. Gryterett: Ser ut som den blir for dyr for meg, da 70 hk blir litt for lite, selv for meg. Men takk for tipset. Endret 3. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Saab 9000 hadde TCS tidlig på 90-tallet ... Men utover det stemmer vel ikke akkurat kjørefølelsen overens med en E36. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 har du sett på www.autodb.no ? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, men det er ikke poenget, poenget er at folk som legger ut er dårlig til å krysse av på alle punkter som gjelder deres bil, og at jeg ikke har mulighet til å teste alle bilene for å finne en bil med god kjørefølelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå