HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Emnetittelen sier vel det meste. Er noen av apple-routerene kompatible med et 3G-modem? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, det virker ikke som de har det. Har en Apple Airport Express her ved siden av meg og det virker ikke å være noen valgmuligheter for å bruke USB-porten til 3G Modem, min D-Link DIR-655 derimot har den muligheten med siste firmware, så du kan jo skjekke den ut. Veldig god router, ikke ser den så dårlig ut heller Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Skjønner. Så du tror ikke at Extreme kan få til dette, da det er en "større" router enn Express? Tips tas imot med takk, ja. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei jeg tror ikke det er mulig desverre, tror den er begrenset til USB Harddisk, Printer og USB-hub. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Bare litt leit om jeg må kjøpe flere routere sånn med en gang. Express må jo i hus uansett. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva er det 3G modem er godt for forresten? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det er ikke godt for noe; det kan jeg love deg. Men det er faktisk den eneste muligheten vi har ang. nett der jeg bor. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Yipes, og så skjekket du ikke om routeren kunne dette før du kjøpte den? Endret 3. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har da ikke kjøpt noe som helst? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du nevnte at det var leit å måtte kjøpe flere routere når jeg nevnte DIR-655, om jeg misforto så er det å beklage. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg skrev at Express skal i hus uansett. Pga. det den tilbyr med tanke på trådløs overføring av musikk. Endret 3. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kunne kanskje nøye deg med en Express da i tillegg til en DIR-655, blir samme eller bare litt over prisen for en Extreme. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det kan gå an, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå