Gjest Trådstarter Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, jeg har et lite problem med at magen min ganske ofte rumler, noe som er ganske flaut til tider. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette og setter pris på om noen har lyst til å si noe smart. Takker Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Romlingen kommer uansett om jeg har spist meg stapp mett.. Lenke til kommentar
proooo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, jeg har et lite problem med at magen min ganske ofte rumler, noe som er ganske flaut til tider. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette og setter pris på om noen har lyst til å si noe smart.Takker det e jo heilt vanligt at ein mage romle te tider. men mer presist - så e det tarmene som lage romlelyden. når det e tomt i tarmene så lages det mer lyd. nogen gonger romle det hos meg også. det viktigste for at ein mage og et fordøyelsessystem ska funka - e sunn og goe kost. spis variert, og spis nok. et par tips sånn medisinsk sett kan vera fruktsukker-flaska "nyco" og dei reseptfrie pillene "imodium". begge e tilgjengelig i butikk nær deg. ja, og cola. h http://screencast.com/t/0atEWhhANh Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gjør fra deg når du må gjøre fra deg. Det hjelper for meg. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Romlingen kommer uansett om jeg har spist meg stapp mett.. Ris kan hjelpe mot romlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå