proooo Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) hei jeg leter her, på twingly og twitter m.m. etter hvor jeg kan finne noen kuule klær til billig penge.. og jeg er ny i byen, kan jeg få litt hjelp? jeg tenkte meg en litt dyr jakke - men til litt sånn "finanskrise-rabatt" jenter? kast dere på.. h Endret 2. januar 2009 av proooo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 I hvilken stil skal disse klærne være? Lenke til kommentar
raggis93 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 det er vanskelig å få dyre jakker på salg i januar. hvis du da skal ha en dyr jakke til salg, da må du være VELDIG tidlig ute, første januar-salg dagen, tidlig på morgenen (helst). Eneste jakken, som ogaå er dyr som jeg veit, er fjellreven jakka, som faller ned til 2250 kr eller noe i januar, men det må du være tidlig ute som sagt. Vet ikke om noe dyrere og bra jakke som er på salg i januar. vet noen om canada goose jakkene er på salg i januar? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg mener å huske at Canada Goose jakkene aldri er til salgs. Det ser jeg på som posetivt egentlig. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg mener å huske at Canada Goose jakkene aldri er til salgs. Det ser jeg på som posetivt egentlig. Korleis skal ein då få tak i ei? Stjele ei? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Ble litt dårlig formulert. Mente aldri på tilbud. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Når starter egentlig salget på S&S? Var der i dag, men det hadde ikke startet ennå... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Lukket førsalg er på onsdag. Lenke til kommentar
raggis93 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) hvilken butikk er " S&S" ? Endret 5. januar 2009 av raggis93 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Steen og strøm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Steen og Strøm Magasin ved Karl Johan. Endret 6. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå