Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke like han mer!

Gjest jente, orker ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest jente, orker ikke mer

Jeg er en jente på 15 år, og for noen måneder siden ble jeg forelska i en gutt som jeg trodde jeg hadde sjangs på , men det viste seg at han ikke var noe annet enn en slask!

Noen dager er han snill og sier søte ting til meg, men andre dager ignorerer han meg helt, jeg HATER han , skal aldri snakke med han igjen!

Men jeg greier ikke slutte å like han, jeg vil ikke like han! men jeg greier ikke la hver.

Noen som har no forslag til hva jeg kan gjøre for å slutte å tenke så mye på han og at jeg ikke er forelska i han mer?

JEG ORKER BARE IKKE MER!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutte å tenke på han blir nok vanskelig med det første. Er ikke bare å skru av en knapp og slutte å tenke på noen når man er forelska i dem.

Men som posten sier over her, kutt all kontakt med han. Har du han i klassen eller på skolen så er jo det et problem, men unngå han for alt i verden. Ignorer han i friminutt osv. Tar du deg selv i å kikke så vidt på han så se vekk, snu hodet en annen vei. Ting du forbinder med han skal du legge bort en stund. Har du han på msn eller andre steder på venneliste så slett han. Slett nr hans fra telefonen. Hver gang du blar forbi han på telfonen vil du bli minnet på det, eller ser han på msn eller facebook osv, så bare slett det.

Gjør ting du synes er gøy som var gøy for deg før du traff han/ble forelsket, og som du ikke forbinder med han på noen måte. Snakk gjerne med venner om hvordan det er og prøv å sette ting i det perspektivet at han ikke er god nok for deg så allikevel, for det er han ikke! Men ikke prat for mye om det. Kun når du trenger å få tømt ut litt. Prat ellers om alt annet enn han og dem han henger med.

Dette er ihvertfall noen metoder jeg har brukt selv i lignende situasjoner, og de funker ganske så bra. Etter en stund vil tankekjøret roe seg og følelsene gir sakte men sikkert slipp. Gjør også som de andre sier her. Flørt litt med andre gutter. Ikke nødvendig å skaffe seg en type med en gang, men flørt og kos deg med andre. Det hjelper også. Får fokuset bort fra at han er den eneste ene og alt det tullet som forelskelse fører med seg.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Gjest gutt_15;)

Er han klar over at du liker ham? Det er mye som skjer når man er 15 år, noen ganger er det kansje ikke så lett å få med seg subtile hint når man er opptatt med trening/skole osv. Jeg vet ihvertfall at jeg har problemer med å oppfatte når jenter liker meg. Har hørt gang på gang av venniner " Du? hvorfor går du ikke videre med ***?" Synd at så mange jenter skal være så forsiktige med å vise følelsene sine.

Hadde vært greit å vite om han bevisst leker med følelsene dine eller er uvitende før vi begynner å fordømme ham.. =)

Lenke til kommentar

hvel hvis du liker han så er ikke det eneste måten å kutte all kontakt bli uvenn osv.

du kan jo snakka med han om det og si at du ikke liker at han ignorerer deg og hvis han driter i det eller jør det flere ganger så kan du

jøre det mange har skrivd du burde jøre over meg. de andre som har svart altså men prøv og snakk med han først.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

han har nok hatt en liten anelse om at jeg liker han ja, men tror ikke han driver å "leker" med følelsene mine, han bare gidder ikke gi meg så mye oppmerksomhet tror jeg "/

Ja jeg skal prøve å snakke med han om det, vet ikke helt om jeg gidder, siden jeg har ikke så veldig lyst til å prate med han, hvis dere skjønner :p

Men sikkert verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Vær med vennene dine. Prøv og hele tiden gjør ting som ikke får deg til og tenke på h*n.

Kom deg ut, driv på med en hobby. Ha det gøy! Da skal du nok se at det går over, eller at du kanskje finner en annen ;)

Heilt enig. Det hjelper veldig godt, sitte heime og tenke er det verste du kan gjere.

Lenke til kommentar
Du er jente. Det tar deg to minutter å få draget på en annen fyr. Se deg selv i speilet, der vil du se noen attributter. Bruk dem for pokker! Menn og gutter er lettlurte og du kan få hva pokker du vil ved å utnytte hankjønn sin medfødte enkelthet.

ikke gi sånne tips, du bare skaper flere overlegne og kalde kvinnfolk som vi andre må slite med!!

Endret av simster
Lenke til kommentar
Jeg er en jente på 15 år, og for noen måneder siden ble jeg forelska i en gutt som jeg trodde jeg hadde sjangs på , men det viste seg at han ikke var noe annet enn en slask!

Noen dager er han snill og sier søte ting til meg, men andre dager ignorerer han meg helt, jeg HATER han , skal aldri snakke med han igjen!

Men jeg greier ikke slutte å like han, jeg vil ikke like han! men jeg greier ikke la hver.

Noen som har no forslag til hva jeg kan gjøre for å slutte å tenke så mye på han og at jeg ikke er forelska i han mer?

JEG ORKER BARE IKKE MER!

*sukk* Typisk jenter å syte om sånt...finnes mange andre fisk i havet, block han på msn og alt annet og ignorer han...Annet kan du vel ikke gjøre

Lenke til kommentar
Du er jente. Det tar deg to minutter å få draget på en annen fyr. Se deg selv i speilet, der vil du se noen attributter. Bruk dem for pokker! Menn og gutter er lettlurte og du kan få hva pokker du vil ved å utnytte hankjønn sin medfødte enkelthet.

ikke gi sånne tips, du bare skaper flere overlegne og kalde kvinnfolk som vi andre må slite med!!

Ikke om kvinnene begynner i å drite i stempelet "billig" ;) Det er forøvrig en oppfordring til gutta å takle at kvinner er kåte skapninger og glatt har sex med hvem de vil når de vil! Det er generelt for lite sex i verden...

Det er forøvrig morsomt å se at en mann som liker andre damer bedre er en "slask" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...