fox Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Etter å ha stått i bakken på tryvann, prøvde jeg å være modell med mine nye klær Kom med kritikk! Nikon D70s - 50mm - f/1.8 objektiv f/1,8 Eksp.tid 1/60sek ISO-200 50mm brennvidde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Her er det noe heisteikandes galt med farger og kontrast. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Bildet er preget av grønn farge, hvis det er det du mener? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Og veldig lav kontrast. Det har altså feil hvitbalanse, og dårlige kontraster. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) hmm? http://lastopp.no/filer/1348e22b3124d27440feea0c66f9a00a.jpg Denne stilen funker altså dårlig hos deg? Endret 2. januar 2009 av Fox Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Bildet er altfor flatt. Du kan ha en grønn tint over bildet uten å ha bildet kontrast løst. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Det passer uansett veldig dårlig til motivet, som ikke akkurat inviterer til kunstneriske uttrykk som dette. Det er kanskje ventet at jeg skal like noe så sært, men det må jo være gjennomført. Nå ser det ut som et bilde som er blitt ødelagt av dårlige fremkallere og aldring, men alle kan se at det er det ikke. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Takk, det er noe å tenke på... Ser poenget ditt, så jeg er egentlig enig med deg til tross jeg liker bildet ganske godt(blendet av selvtillit kanskje? ). Mitt forsøk er ikke noe særlig vellykket. Skal prøve meg fram imorra, er ganske rusten av meg å jobbe med photoshop nu. Er bildet egentlig i utgangspunkt dårlig, eller har bildet potensialt? ENDRING: Ser nu at bildet har annerledes farger enn på photoshop... Huff, skal se på det imorra. God natt! Endret 3. januar 2009 av Fox Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg liker ikke den harde skyggen, og det er feil retning i bildet. Her burde du plassert deg selv lenger til venstre i bildet, siden blikkretningen går så klart til høyre. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg kan ingenting om lyssetting, men ville ha vurdert en softbox e.l. på høyre side av bilde, som kan være med å dempe skyggen EDIT: syntes også det er litt forstyrrende med garasje-håndtaket og nummerskiltet i venstre del av bildet... Endret 3. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 ... og motivsettingen ser noe "oppstilt ut". Lite spontanitet altså. Men et interessant utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå