kake_fisk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tittelen på dette emnet er ikke så veldig bra, men greide ikke forklare det på en annen måte. Jeg har laget ett bilde som jeg tror kan vise bedre hva jeg mener. Takk for hjelpen. ^^ Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du kan løse dette med CSS - kommer faen ikke på hvordan, skal se litt rundt Du kan løse dette med CSS - kommer faen ikke på hvordan, skal se litt rundt Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hva med å bare bruke CSS og sette "margin-bottom: 20px;" til blockquoten. Da bør vel teksten ende opp under den. Forresten... Hva skjer med dobbeltpost inni én post, Famen? Endret 3. januar 2009 av Rinox Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Vetta fan uansett, har du prøvd med clear: right;? også må du sette float: left; på teksten Endret 3. januar 2009 av Famen Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg la til dette i css filen min i blockquote{}. clear:right;float:left; Men fortsatt ingen endringer. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 legg clear: right; i blockquote{} og float: left; i tekst div id'n Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det gjorde ingen forskjell. Teksten kommer forsatt ved siden av. Hadde det vært mulig og lage et lite raskt eksempell? Endret 4. januar 2009 av kake_fisk Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vet ikke om det jeg sier er riktig, jeg er nok ikke den beste på det feltet. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det er sikket riktig, sikkert bare jeg som gjør det feil. Så hvor skal div-ene være? På teksten som skal være over og under, men ikke teksten i blockquote? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hva med <br clear="all"> etter blockquote ? [Edit]Hmm, html spesialtegn funket visst ikke[/Edit] Endret 5. januar 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
Epower Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) display: block; kanskje? Endret 5. januar 2009 av Eirikkkkkk Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det virket ikke. :\ Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå laget jeg en .html-side for å prøve. Testet i FF3 og IE7. Begge gir blockquote uten tekst ved siden av. Kun over og under. Så prøvde jeg pre-tag, der blir teksten (som den skal) formatert nøyaktig som skrevet i kilden. Deretter la jeg inn en span-tag. Den gjør ingenting om en ikke bruker styles/css. Legger ved en fil med de nevnte tag'ene. Så kan du jo se kildekoden.. zzzz.html Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 display: block; kanskje? Dispaly: block burde indeed funke. Setter du det på riktig element? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 @Bikeridr Takk for eksemplet =D @JensViking Det gjør jeg nok ikke :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå