Sirheadly Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) tok nettopp et bilde ute i snøen Endret 3. januar 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Det var da fin stemning...(men du har fått med et par "ufoer" ) RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Tror jeg ville justert hvitbalansen litt, med mindre det er veldig bevisst at du vil ha det gule skjæret. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 En nøtt for de musikk-kyndige: "Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow" Den fargen blir for unaturlig, uten at den tilfører motivet noe dekorativt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Salige Frank hade sikkert kommet med noen gulkorn hadde han sett såpass gul snø. Tror du bør konvertere det til sort/hvitt. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) En nøtt for de musikk-kyndige:"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow" Så vidt jeg kan se inneholder tastaturet mitt apostrof. Edit: Irriterende trykkfeil. Endret 2. januar 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 RandiA eg veit det regna og det kom alltid vann på linsa. Og no er bilde konvertert til svart/kvit Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 En nøtt for de musikk-kyndige:"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow" Så vidt jeg kan se inneholder tastaturet mitt apostrof. Albumnavnet er riktig, og Tom kom med artistens fornavn. Her er fasit for de som fremdeles ikke tar den: Glimrende uoffisiell musikkvideo jeg fant på Google. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Nydelig stemning i bildet. Vil du legge ut litt exif? Prøver selv å få til slike bilder Endret 2. januar 2009 av picatta Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Du kunne godt ha latt originalen ligge der, slik at folk forstår hva vi kommenterer. Nå fremstår vi som gale individer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Du kunne godt ha latt originalen ligge der, slik at folk forstår hva vi kommenterer. Nå fremstår vi som gale individer. Det samme hadde jeg tenkt å si. Men nå er jo vi rimelig gale av oss, da Tom Endret 3. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Det ble i alle fall betraktelig bedre i denne versjonen. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 For oss i ettertid tok det litt tid å sette sammen ett gult bilde med den musikkvideoen din PM hehe Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Det ble i alle fall betraktelig bedre i denne versjonen. Det kan vi være enige om, det er helt sikkert. Trådstarter: Legg i alle fall inn en tekst som forklarer situasjonen, for nå fremstår jeg bare som en person som legger ut link til en morsom musikkvideo, og ellers surrer om noe gult som ikke finnes. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn no er originalen meg også. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Nydelig stemning i bildet. Vil du legge ut litt exif? Prøver selv å få til slike bilder Og det betyr? er ganske fersk innen dette. dette? Make: OLYMPUS IMAGING CORP. Model: E-510 Shutter Speed: 6/1 second F Number: F/5.0 Focal Length: 14 mm ISO Speed: 100 Edit:+stativ Endret 3. januar 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn no er originalen meg også. Thanx. Da skal du få litt ekstra kritikk på bildet. Jeg synes ikke det er så verst. Kanskje litt mye forgrunn, men effekten som lyset skaper i optikken er ganske grei her. Bakketoppen skaper en fin S, så det er brukt et komposisjonsprinsipp. Da betyr det ikke noe at tredjepartsregelen ikke blir ødelagt av litt cropping i bunn. Kudos for å inkorporere to komposisjonsprinsipper i bildet, men jeg synes du skulle ofre det ene for å bli kvitt bittelitt tomrom i forgrunnen. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn no er originalen meg også. Thanx. Da skal du få litt ekstra kritikk på bildet. Jeg synes ikke det er så verst. Kanskje litt mye forgrunn, men effekten som lyset skaper i optikken er ganske grei her. Bakketoppen skaper en fin S, så det er brukt et komposisjonsprinsipp. Da betyr det ikke noe at tredjepartsregelen ikke blir ødelagt av litt cropping i bunn. Kudos for å inkorporere to komposisjonsprinsipper i bildet, men jeg synes du skulle ofre det ene for å bli kvitt bittelitt tomrom i forgrunnen. Prøvde litt i ps og croppe forgrunnen litt syns at det passa ikke helt kan legge med en croppa versjon i første post. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Prøvde litt i ps og croppe forgrunnen litt syns at det passa ikke helt kan legge med en croppa versjon i første post. Det er nok fordi du klarte å ta i litt for mye. Det første fotsporet er nå for nærme bildekanten. Velger du en mellomting, så har du den. Tom Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 ny croppa versjon er oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå