Gjest overvåkning Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! Somsagt har naboen lov til overvåke meg og si til mamma hva jeg og pappa gjør? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 "Overvåke" som i "titte på fra kjøkkenvinduet"? Lenke til kommentar
Ludda Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Og hva gjør du og din far som ikke din mor skal vite om..? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter_Overvåke_2 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Bor i blokk, naboen bor over gata + en som bor under meg... Altså 2 stykker. Men hu sjekker stadig ut av vinduet for å se om vi er borte eller noe osv... Vet ikke helt jeg. Eller så går hun ut på gaten og ser om det er mørkt oppe, eller lytter til døra :O Vi gjør ikke noe spesiellt, men pappa hadde fyll problemer før. Men han har sluttet nå Så kanskje derfor? Tittet ut igangen, hørte hun i telefonen. Kanskje døren oppe?Vet ikke jeg men jeg hørte hun... Kan jeg anmelde dette? Endret 3. januar 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Ludda Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det går vel kanskje ann å rett å slett spørre henne..? Sikkert bare en gammel gossip-kjerring som ikke kan la noen være i fred Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kjøp deg persienner. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Å anmelde nokon for å kikke ut av vinduet sitt trur eg kjem til å framskaffe litt lattermild steminig på politikammeret. Eit godt tips : gi blaffen, å bekymre seg over dette gir berre grobunn for paranoia. Oh ikkje finn på dumme ting. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ville nok bare spurt om hun lurte på no/ville noe spesiellt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kan jeg anmelde dette? Du kan anmelde det ja, men blir mest sansynligvis bare henlagt. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vent til en gang når hun står å tyvlytter så fersker du hu skikkelig. Skrem hun litt hvis mulig. Kanskje da holder hun seg unna. Hater folk som bryr seg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Når du veit hu står og lytter utenfor døra, smeller du den opp og spør: "Hva i svarte apehelvete er det du vil din jævla ståkuk?" Eller spør om hvorfor hun oppfører seg på denne mystiske måten. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Innlegg som ikke oppfyllte kravene for posting fra gjestekonto, samt off- topic innlegg som gikk på skrivefeil er slettet fra tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå