Outrageous Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hallo Jeg låner Lost Odyssey av en kompis men det er NTSC|J som er bestilt fra Japan. Han har sikkert lyst til å få det tilbake en dag og da har jeg tenkt til å kjøpe det. Men siden dette er Japansk versjon, må jeg da bestille et fra Japan eller funker(husker ikke hva EU versjon heter PAL elns? Jeg vil altså kunne loade savene jeg savet på den Japanske versjonen. Takker til alle svar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Eg bestilte i sin tid NTSC J versjon av LO fra play-asia.com, og det funker på min PAL 360 Spillet er vell i den forstand multi-region free etter det eg har fått med meg. Altså at verjonen kan spillet på europeiske maskiner, men ikkje US. Endret 3. januar 2009 av Mala Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Den Japanske versjonen funker bare på NTSC-J maskiner, men den Asiatiske versjonen (Lost Odyssey(KOREAN/ENGLISH/JAPANESE/CHINESE)) funker på både NTSC-J og PAL. NTSC-U funker også på PAL xbox. Jeg kjøpte selv den asiatiske versjonen, den har også kulere cover -----------------------NTSC-J NTSC-U PAL Lost Odyssey Europe Yes Yes Yes Lost Odyssey Japan Yes No No Lost Odyssey -USA- Yes Yes Yes Lost Odyssey Asia-Jp Yes No No Lost Odyssey ASIA- Yes No Yes (KOREAN/ENGLISH/JAPANESE/CHINESE) Endret 3. januar 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå