Gå til innhold

Ny telefon med tele2-abo.

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne for at jeg skal ha meg ny telefon. De fleste telefoner jeg har hatt tidligere har jeg kastet pga for dårlig batteri (sånn at dere vet det).

Funksjoner:

-Kalender: Ja, bør være god. God er ikke det samme som avansert, men det må gå an å føre opp hvor og når jeg har vært steder (ikke spør), i tillegg til å kunne føre oppøter på en fornuftig måte. Flere alarmer er et pluss.

-GPRS: Ja

-Email klient: Liten betydning

Form:

-Format: Ikke viktig

-Vekt: Liten og lett

-Sprut/støtsikker: Helst, men det er viktigere at telefonen faktisk tåler mye enn at produsentene påstår det. Dårlige erfaringer med andre sports/arbeidstelefoner

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Lite viktig

-Touchscreen: Nei

Pris:

Skal ha med tele2-abonoment, og ser da for meg at den kan koste opp til 1 000 hvis jeg føler det er verdt det. Helst under 500.

Diverse:

-Merke: Så lenge batterikapasiteten er god nok spiller det ingen rolle. Føler Nokia sliter litt med dette, men om jeg tar feil så gjerne Nokia for min del.

-Kamera: Ikke viktig

-Videokamera: Ikke viktig

-Symbian: Ikke viktig

-Infrarød port: Ikke viktig

-Blåtann (Bluetooth): Gjerne

-Minne: Minst 2 gb, helst minnekort

-Minnekort?: Ja

-MP3: Ja

-Triband: Ikke viktig

-UMTS/3G: Ikke viktig

-Wlan: Ikke viktig

-GPS: Ikke viktig

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei.

-Radio: Ja

-Bruksområder:

Ringer og sender en del mendinger. Så jeg er ute etter en telefon med god dekning, gode taster og god lyd (under samtaler). Er avhengig av god batterikapasitet da jeg pga jobben alltid (når jeg har vakt) må ha telefonen på. I tillegg bør telefonen tåle en del turer i bakken + klemskader. Vann og støv holder jeg den unna. Punktene jeg har skrevet ikke viktig på er selvfølgelig et pluss om er med, men vil ikke la det stå i veien for det som er viktigst for meg.

Takker for svar...

Edit: Glemte å nevne at raske menyer er viktig.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...