Flimzes Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Pakken min fra dustin ble videresendt fra oslo klokken 09.45 idag å har enda ikke kommet frem til sarp? er det mulig æ? mindre enn en time fra oslo til sarp! Eller kan det være at bring ikke har oppdatert sporingen? Pakkene sendes ut fra oslo en gang om dagen, typisk rundt 5-9 en gang. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 joda, men betyr ikke dette at pakken er mottat og sendt videre fra oslo å er på vei? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Pakken ble sortert i Oslo klokken 9.45. Den blir da liggende i Oslo til neste bil kjører. Som nevnt, skjer det sannsynligvis på kvelden en gang. Så skal vel pakken sorteres på nytt på postterminalen der. Det skjer da på mandag. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Har jo fått pakker før fra andre nettbutikker og de har blitt sendt tidlig på dagen(faktisk 1 time etter min pakke fra Dustin ankom postkontoret i oslo på torsdag) og vært her dagen etter på kvelden! Dustin har vel lager i oslo? Endret 23. januar 2010 av borninsin Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har jo fått pakker før fra andre nettbutikker og de har blitt sendt tidlig på dagen(faktisk 1 time etter min pakke fra Dustin ankom postkontoret i oslo på torsdag) og vært her dagen etter på kvelden! Dustin har vel lager i oslo? De har lager i stockholm. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har jo fått pakker før fra andre nettbutikker og de har blitt sendt tidlig på dagen(faktisk 1 time etter min pakke fra Dustin ankom postkontoret i oslo på torsdag) og vært her dagen etter på kvelden! Dustin har vel lager i oslo? Nettopp. Dersom en pakke må innom en terminal, er dagen etter fredag, mandag. Gå ut i fra at du mente postterminal og ikke postkontor. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg lurer på en ting. Vil pakker fra f.eks. dealextreme og andre billigsjapper i fattige land, gjøre at posten taper penger? Posten får penger av meg, hvis jeg sender en pakke fra oslo til haugesund, men får posten penger av meg(enten indirekte eller direkte) hvis jeg bestiller fra hongkong og får tilnærmet gratis frakt? Der borte betaler de vel et minimum for å sende pakker rundtomkring, så posten kan vel neppe tjene penger på slike pakker. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 vet dealextrene som du nevner betaler en fast sum måneden for ledige kapasiteten på hk postal sine sendinger/fly ut, antar de sender et par kroner av de pengene til norske postvesenet. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Da har jeg oppdatert førsteposten. Siden oppdateringen er relativt stor så da er vi nå over på v 2.0 Endret 3. februar 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg nekter og hente pakken min, hva skjer? Ombestemt deg? Du vil ikke kjøpe varen sier de? Vel du kan nekte og motta en pakke som du ikke ønsker. Du kan dog ende opp med en sinna mottager du mener nok Sender Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Klikker man på firkanten i spoileren så kommer inneholdet i spoileren frem. Klikker man på teksten i spoileren skjer ingenting. Må være det "nye designet" så gjør det. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 kewell79: fikser det nu Cruentus; Prøv ett annet tema på diskusjon.no, det fungerer fint med diskusjon.no temaet. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Har et lite spørsmål: Jeg bestilte noen deler fra komplett og dustin, da jeg bor midt i Norge må disse først nordover til Fauske før de kommer nedover til mitt postkontoer. Begge ble registrert ankommet til Fauske igår (ene kl 9 andre kl 14.30), og jeg fikk hente melding på den ene nå i morges. Det står også sortert og videresendt på den jeg enda ikke har fått hentemleding på. Er det mulig å sjekke når siste bil går fra terminalen i fauske på en fredag? Jeg frykter at pakken ikke ble med på siste bil og jeg må vente helt til tirsdag før jeg får denne. anyway, ble mye tekst her, men jeg lurer bare på når siste bil går på fredag og klamrer meg fortsatt til et lite håp om at denne pakken også er kommet. Edit: Der fikk jeg jammen hentemelding på den andre pakken også. Bekymring avlyst. Well done posten. Endret 20. mars 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Du fikk jo svaret ditt, det er topp:) Ofte det tar litt tid før pakker blir registrert ferdig hos postkontoret, klokken var jo bare 09:00 når du postet innlegget ditt! Også kan du legge på litt heng i systemet før du får melding Ellers er det stikk umulig å svare på når bilen går til postkontoret ditt, i alle fall for meg da jeg ikke jobber i posten lengre! Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Bestilte masse pc deler fra komplett på mandag, fikk det dagen etterpå! (Bor i ålesund) Bestilte et skjermkort fra dustin, det ble sendt ut samme dagen klokken 12. Registrert på postsentralen i Oslo 01:28.. er fortsatt i oslo, 32 timer etterpå.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 da sendte komplett med tollpost og ikke posten Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 De sende det med Posten, fikk det hjem på døren klokken 17. Men forehåpentligvis så kommer pakken på omlastningsterminalen idag, jeg kjenner noen som jobber der som kan hente den for meg Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Skulle hente pakke på posten som. Leste opp "koden" fra mobilen. Dama spurte hvor og hvem den skulle til og jeg svarte. Dama finner frem pakken og jeg skal til å betale da hun spør - Har du legitimasjon - Nei - Da må ha legg for å hente pakken. Skjønner f*** meg ikke hvorfor jeg må ha legg når jeg vet hvor den skal. -.- Endret 29. april 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 For at Posten skal vite hvem som har hentet pakken dersom det skulle bli noe problemer i ettertid. At du vet til hvem og hvor den skal, trenger ikke bety noe annet enn at du har funnet en hentelapp i en postkasse. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Leverer Posten pakker natt til mandag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå