Complexity Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Klingel sin svenske kundeservise var iallefall veldig hyggelig, og takket meget for at jeg tok kontakt. De skulle sende en ny veske til hun som hadde bestilt, og jeg skal sende vesken tilbake til klingel og får refundert portoen fra dem. Sender den i morgen, åsså gidder jeg ikke mere.. Har sendt en ny mail til ps.no, men de kan neppe gjøre noe. Håper ikke dette skjer med min nye telefon som og snart er på tur, da blir jeg forbanna! Endret 12. desember 2012 av Complexity Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det som sannsynligvis har skjedd her er at pakkene har krysset hverandre, og så har begge mistet adresselappen. Når de da fant en, ble den satt på feil pakke. På endel esker sitter adresselappen veldig dårlig. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kom på nå at jeg har glemt å skrive hvilket land et brev jeg har sendt skal til. Tror dere det kommer fram når resten av mottakkerinformasjonen er inntakt? Altså navn, by, postnummer etc? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kanskje, er vel det mest korrekte svaret. Enten kommer det i retur, eller så blir det gjort forsøk på å finne mottagerland. Så dersom byen med sikkerhet identifiserer landet, vil det bli sendt dit. Hvilket land snakker vi om? 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vi snakker fra Japan til Oslo Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Så det skulle til Norge. Så svaret blir fortsatt kanskje. Kjenner ikke til noen rutiner rundt brevsending i Japan. 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Tok en saftig opprydning i førsteposten. Håper det kan hjelpe noen der ute:) Om det er info som er feil etc, så må dere påpeke dem, da det er mange år siden jeg jobbet for posten Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har posten sluttet med smartpostesker? Kan ikke finne de på posten.no, kun smartpostkonvolutter. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Tok en saftig opprydning i førsteposten. Håper det kan hjelpe noen der ute:) Om det er info som er feil etc, så må dere påpeke dem, da det er mange år siden jeg jobbet for posten Lenken til postens prisliste er død. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Unødvendig av posten å endre på lenkene sine Takk for tipset, har oppdatert førsteposten Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Har posten sluttet med smartpostesker? Kan ikke finne de på posten.no, kun smartpostkonvolutter. Ja, det har de. Jeg snakket med det lokale postkontoret for et par dager siden (skulle ha en stor Smartpost), og da fikk jeg høre at det har de sluttet med - nå er det kun egenemballerte Norgespakker. @Mreinha Forsatt noen skrivefeil...blir jeg skutt (mye) om jeg kommer med rettelser? "Ansate" (2 ganger) og "fullmaket" var de første jeg så. Og så kan jeg ikke noe for det, men "å" og "og"-feil er så slemme mot øynene mine. Endret 15. april 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Du blir verken skutt litt, eller mye Får heller bare si takk! Endret på de tre feilene du kom med der. Du får nesten bare ha litt vondt i øynene dine, så fremt du ikke påpeker hvor feilene er Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hey, jeg har et problem. Bestilte pakke fra everyonedoesit.com 12.03.13 Pakken ble stoppet i tolla for det viste seg at ett av produktene inneholdt reseptpliktig legemiddel. Greit nok det, så jeg spurte posten om dem kunne ta ut dette produktet og sende meg resten av pakka pga. jeg ikke hadde noe resept. Dette gikk ikke, pakken måtte bli sendt til avsender og jeg måtte lage avtale med dem, dette gikk jeg med på. Avtalte med dem at så fort pakken ble returnert det ene produktet skulle bli tatt ut og så sende meg resten av pakka. Etter en god stund ble jeg lei av å vente, så jeg sendte mail til posten og spurte hvor det blir av pakka og om dem kunne sende den tilbake, jeg fikk beskjed om at den ble sendt 11.04.13. Jeg henviste meg da til everyonedoesit.com sin kundeservice og dem forteller at det ikke har kommet noen pakke i mitt navn. Sånn har det gått lenge, jeg spør både posten og everyonedoesit hvor pakken min blir av og ingen vet. Dato i dag er 05.06.13, altså nesten 2 mnd siden posten mente pakka ble sendt i retur, dem sier pakka ble sendt og den ikke lenger er dems ansvar, everyonedoesit har ikke motatt noen pakke og vil derfor ikke gi meg penger tilbake eller sende ny pakke. Hva skal jeg gjøre? Endret 5. juni 2013 av Dicorn Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er det noe sporingsnummer på pakken? 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dafuq er det med prisene til posten Jeg hadde solgt et hovedkort på Finn i forrige uke som jeg hadde pakket inn selv og veide 2.5kg Posten på Spar ville ha 170kr og Mypack på Kiwi på andre siden av gaten ville ha 73 kr Betalte 170kr for å sende et hovedkort for et par måneder siden. Latterlig for å si den sånn Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Nei, den var sendt som uregistrert brevsending.. Endret 20. juni 2013 av Dicorn Lenke til kommentar
GSM Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ferieavvikling i Posten for tiden? Venter på en sending med 2 kolli, hvor den ene pakken har klart å havne i Trondheim mens den andre kom fram hit i Bergen i går Som om ikke det var nok Har en pakke fra FedEx også klart å havne i Trondheim.. Er vel posten/bring som overtar når FedEx pakker kommer til Norge? Sitter nå med komplett PC uten kabinett. Det samme skjedde forøvrig sist jeg bygget pc også.. Da havnet kabinettet i Kristiansand Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Må man ha med adresse på en svarsending? Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 *hente liv i gammel post*Jeg skal sende en 200g sjokoladeplate til Finland. Altså, fra Bergen til Helsinki. Hva trenger jeg av pakker, klistremerker, frimerker, teip, lim osv? Kan alt kjøpes på postkontoret? Hva er billigst? Jeg har ikke målene på sjokoladeplaten fra freia, men den er ikke stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå