Gå til innhold

FAQ om Posten Norge og pakker V 2.1. Oppdatert 11.01.2013

Anbefalte innlegg

Klingel sin svenske kundeservise var iallefall veldig hyggelig, og takket meget for at jeg tok kontakt. De skulle sende en ny veske til hun som hadde bestilt, og jeg skal sende vesken tilbake til klingel og får refundert portoen fra dem. Sender den i morgen, åsså gidder jeg ikke mere..

Har sendt en ny mail til ps.no, men de kan neppe gjøre noe.

Håper ikke dette skjer med min nye telefon som og snart er på tur, da blir jeg forbanna! :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Har posten sluttet med smartpostesker? Kan ikke finne de på posten.no, kun smartpostkonvolutter.

Ja, det har de. Jeg snakket med det lokale postkontoret for et par dager siden (skulle ha en stor Smartpost), og da fikk jeg høre at det har de sluttet med - nå er det kun egenemballerte Norgespakker.

@Mreinha

Forsatt noen skrivefeil...blir jeg skutt (mye) om jeg kommer med rettelser? :roll:

"Ansate" (2 ganger) og "fullmaket" var de første jeg så.

Og så kan jeg ikke noe for det, men "å" og "og"-feil er så slemme mot øynene mine. :green:

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hey, jeg har et problem.

Bestilte pakke fra everyonedoesit.com 12.03.13

Pakken ble stoppet i tolla for det viste seg at ett av produktene inneholdt reseptpliktig legemiddel. Greit nok det, så jeg spurte posten om dem kunne ta ut dette produktet og sende meg resten av pakka pga. jeg ikke hadde noe resept. Dette gikk ikke, pakken måtte bli sendt til avsender og jeg måtte lage avtale med dem, dette gikk jeg med på. Avtalte med dem at så fort pakken ble returnert det ene produktet skulle bli tatt ut og så sende meg resten av pakka.

Etter en god stund ble jeg lei av å vente, så jeg sendte mail til posten og spurte hvor det blir av pakka og om dem kunne sende den tilbake, jeg fikk beskjed om at den ble sendt 11.04.13. Jeg henviste meg da til everyonedoesit.com sin kundeservice og dem forteller at det ikke har kommet noen pakke i mitt navn. Sånn har det gått lenge, jeg spør både posten og everyonedoesit hvor pakken min blir av og ingen vet. Dato i dag er 05.06.13, altså nesten 2 mnd siden posten mente pakka ble sendt i retur, dem sier pakka ble sendt og den ikke lenger er dems ansvar, everyonedoesit har ikke motatt noen pakke og vil derfor ikke gi meg penger tilbake eller sende ny pakke.

Hva skal jeg gjøre?

Endret av Dicorn
Lenke til kommentar

Dafuq er det med prisene til posten :hrm:

Jeg hadde solgt et hovedkort på Finn i forrige uke som jeg hadde pakket inn selv og veide 2.5kg :wee:

Posten på Spar ville ha 170kr og Mypack på Kiwi på andre siden av gaten ville ha 73 kr :hmm:

2zf8htz.png

Betalte 170kr for å sende et hovedkort for et par måneder siden. Latterlig for å si den sånn :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ferieavvikling i Posten for tiden? Venter på en sending med 2 kolli, hvor den ene pakken har klart å havne i Trondheim mens den andre kom fram hit i Bergen i går :roll:Som om ikke det var nok Har en pakke fra FedEx også klart å havne i Trondheim.. Er vel posten/bring som overtar når FedEx pakker kommer til Norge?

Sitter nå med komplett PC uten kabinett. Det samme skjedde forøvrig sist jeg bygget pc også.. Da havnet kabinettet i Kristiansand :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

*hente liv i gammel post*

Jeg skal sende en 200g sjokoladeplate til Finland. Altså, fra Bergen til Helsinki. Hva trenger jeg av pakker, klistremerker, frimerker, teip, lim osv?

Kan alt kjøpes på postkontoret? Hva er billigst? Jeg har ikke målene på sjokoladeplaten fra freia, men den er ikke stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...