apelars Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg sliter med å få lagt inn Windows på maskinen min. HAr prøvd 98, ME, 2000 og XP. 98 og ME stopper allerede når oppstartsdisketten(e) skal legge inn CD-rom driveren. Henger seg der... Win2k klarer å legge inn cd driveren, men når den har lagt inn alle de nødvendige filene, så stopper den der "den hvite stripa" blåser bortover skjermen og en kan trykke F8 for å starte opp avansert (eller noe). Da står det at fila ntoskrnl.(et eller annet) er skadet og må reinstalleres. Har prøvd dette, men det skjer akkurat det samme hver gang. Har prøvd CD-en på andre maskiner og der funker den. Er littegranne lei av å sitte på en gammel laptop hele tiden, og vil gjerne ha hjelp til å få igang maskinen min! MSI K7T-266 PRO2-RU AMD Athlon XP1600+ 1.4 GHz 512Mb RAM IBM Deskstar 40GB IDE 7200RPM Gainward AGP GeForce2 Pro/450 64MB Lenke til kommentar
abene Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ang. problemer med ntoskrnl, sjekk windows.no Hvis disse forslagene ikke hjelper kan du prøve dette: Installere 4in1 driver og/eller Oppgradere BIOS Lenke til kommentar
apelars Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 menneh... Jeg får jo ikke installert windows...det som er problemet... Da får jeg heller ikke installert 4in1 driver... Får jeg oppgradert BIOS uten å ha windows installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå