Gå til innhold

Saint's row 2 - Noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet har vært ute på Steam i snart 2 dager.

Title: Saints Row 2

Genre: Action

Developer: Volition

Publisher: THQ

Release Date: Jan 6, 2009

Languages: English, French, German, Italian, Spanish, Dutch, Danish, Swedish

Må dere faenimeg våkne her :p

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Spillet har vært ute på Steam i snart 2 dager.

Title: Saints Row 2

Genre: Action

Developer: Volition

Publisher: THQ

Release Date: Jan 6, 2009

Languages: English, French, German, Italian, Spanish, Dutch, Danish, Swedish

Må dere faenimeg våkne her :p

Hva faen? Det er jo bare for USA og ikke Europa?

klikker du på saints row 2 så står det "Available this winter" istedenfor Kjøp blablabla + pris...

Lenke til kommentar

Lest litt på forumer, spillet støtter ikke oppløsning på bl.a 22 tommer og andre kjente oppløsninger(må laste ned egenlagd fix for å ordne det), det lagger som et helvete på høye innstillinger og alikevel ser det ikke bra nok ut til at det egentlig burde det, i tillegg skal visst nok ratt følsen av å kjøre bil være så elendig at det nærmest er umulig å kjøre bil i det hele tatt, pga med det minste berøring styrer bilen alt for mye, nærmest umulig å svinge kontrolert altså. De får begynne å bry seg litt mer før de porter et spill så elendig, heldigvis kan alt dette løses med patching, som de forhåpentligvis gjør.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Spillet er ute for pc, men da i pirat versjon.

Har testa dette spillet, GTA4 er så uendelig mye bedre i grafikk, gameplay, bilder, detaljer osv. Saint's Row 2 er spill for 5åringer. Min mening iallefall.

Endret av Rune89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Testet dette på PC, og er vel noe skuffet. Har hørt at konsollversjonen er bedre, hvertfall i ytelse. Bilkjøringen er et mareritt, og ikke underholdende i det hele tatt. Ikke bare for fysikken er så urealistisk og kjedelig, men framedrops og popins gjør det mye kjipere enn det skal være. Men dette spillet har en viss underholdningsverdi GTA4 ikke hadde. Muligheten til å kaste folk rundt, bruke de som skjold og kutte dem opp med samuraisverd. Det GTA manglet har Saints Row plenty av.

Men alt i alt er dette en dårlig portet varsjon, akkurat som GTA 4 ble. Vurderer å kjøpe konsollversjonen istedet. Så på cdon.com at de solgte PS3-versjonen for 300kr. Men på Xbox360 har de bare collectors edition til 500. Kjipt.

Lenke til kommentar

Har ikke begynt å spille enda, sitter og ser på live oppdateringer mellom Start - Sandefjord hehe. Men kommer nok til å dedikere mye av kvelden til SR2 :) Forhåpentligvis så blir jeg ikke skuffa. Så lenge det er masse action og heftige våpen så blir jeg nok fornøyd :D Elsket GTA:SA btw, forhåpentligvis så er de nogenlunde like.

Lenke til kommentar

Forskjellen er at det er villere, og mye mer du kan gjøre... Er ikke bare missions og sause rundt... Er begge de to, i tilleg til masse activities, ta over hoods, og slikt...

Med villere mener jeg f. eks. en type activity der du skal kjøre en brennende firehjuling og sette fyr på mennesker og biler og slikt... Du har også forssikrings svindel, der du skal kaste deg ut av biler, eller forran dem...

Hjelpe en med å få eiendoms verdier ned, med å kjøre septik tank og spraye bygninger med kloakk... Rett og slett sprute bæsj over alt...

Er ikke grenser til å dumt spillet er, er veldig mye med lite mål og mening, men det er kjempegøy

Lenke til kommentar

Hehe etter å ha spilt i en del timer denne helga så må jeg si at Saints row 2 er veldig gøy :) Minner meg veldig mye om GTA:SA, som jeg elsket! Men selvfølgelig så er det masse ting man kan trekke ned på, spesielt bilkjøringen. Men med bilkjøringen så blir man vant til det etter veldig kort tid så det er egentlig ikke så ille. Main storyen må nevnes som særdeles bra og holder interessen oppe!

Alt i alt så er SR2 et veldig morsomt og underholdende spill! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...