Skogslik Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hallo. Var en tur innom gamestop i dag og såg gjennom xbox spillene. håpet på og finne Silent Hill 2, og der var det! Kjøpte det for 140kr, og var storfornøyd. Men, når eg kom hjem, satte det i og fikk uppdate, xbox bildet kom opp, men etetr det svart skjerm. men hører at eg er i menyen, kan bla gjennom den, men null bilde. Er spillet ødlagt? eller kan det være noe annet? cden er helt ripefri, ser nesten ut som ny. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Testet Silent Hill 2 selv på min X360, og fikk samme problemet som deg. Spillet skal fungere, men kan hende de har klart å fucke opp støtten til det på siste oppdatering. Andre Xbox spill fungerte dog, så du kan enten levere det tilbake, eller håpe at MS fisker det igjen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ah, ok. da er det vertfall ikkje spillet det er noe feil med. skal brenne ut oppdaterings filen og prøve med den på xboxen nå. Håper det blir i orden. teste nå igjenn, men står at eg har uppdaten. og spillet funker fremdeles ikkje :/ Har sendt en mail om det. og skal ringe dme på mandag om nødvendig. Er det sansynlig at det vill bli fikset? Endret 2. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå