IVRI Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har lest mye om G10, og ser at dette kameraet er et veldig bra allround kamera. Har lyst på dette, men er det greit også for en nybegynner? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, jeg vil tro det. I starten har du de automatiske innstillingene som hjelp. Når du blir mer erfaren har du muligheten for å bruke helt manuelle innstillinger. Jeg vil si det er lett å bruke for hvem som helst, så lenge man ikke skrur over på manuelle funksjoner. Og det kjekke er at du har noe å vokse med. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Enig med PMnormal. G10 har alle de auto instillingene du får ved et annet kompaktkamera( tror faktisk G10 har fler), så hvem som helst kan bruke det. Det er like lett å bruke som hvilket som helst annen kompaktkamera, men gir mer rom for å vokse som fotograf. Lenke til kommentar
IVRI Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk for svar Da har jeg bestemt meg. Gleder meg veldig til å komme igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå