Opelmekk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hei Har en server med mange filmer på som eg ønsker å streame via mitt trådløse nettverk. Men dette virker ikke i Linux mint. Trolig fordi man må logge seg inn på serveren med brukernavn og passord for å se på de delte filene. så hviordan fjerner man drttr passordet? Serveren kjører windows 2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noe slikt du er ute etter? Med mindre jeg tolket tråden helt feil, så burde dette løse problemet ditt. Lenke til kommentar
ballemm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 merklig å se at linux er clienten og windows er serveren;) men ivertfall kan du installere pakken smbfs også bruke smbmount eller mount for å monter nettvork drives med brukergjennkjenning og passord. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Gjorde som linken sa men det virket ikke. så prøvde eg å sette opp DMZ bare for morro skyld og da funket det. Hehe ja, men det har seg slik at eg egegtlig ikkje liker linux i det hele tatt (hatt bare dårlige erfaringer) men det var det eneste OSet som gikk an å instalere på denne maskinen (den er litt fucked) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå