Gå til innhold

grafik driver til win server 2003


abs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, noen som hvet om det finnes en grafikdriver til et nvidia 8800GTX for windows 2003 server ?

 

har prøvd å finne, men ser dårlig ut, så tenkte å spørre her før jeg ga opp.

 

takk :)

dette svarer kanskje ikke på ditt spørsmål, men på min home server bruker jeg et program som heter Driver detective.

den scaner hele pcen og alle komponenter som er og ha vært koblet til, og søker etter driver oppdateringer til riktig os.

 

www.drivershq.com

Lenke til kommentar
Hva f*** gjør et nvidia 8800GTX i din server?

 

er jo så å si en pc, men jeg tenkte å bruken den som server siden jeg ikke spiller lenger etc, og jeg gidder ikke å bry meg om å selge den å kjøpe meg en server heller; p

 

så derfor har jeg et 8800 gtx i den :)

 

Hvis det er Win2003 server x64 så finner du den på nVidias sider.

 

 

niks er nok 32bit eller så hadde jeg ikke hat noen problemer.

Lenke til kommentar
Får du bilde på skjermen når du er i Windows?

 

Det er heller dumt å installere drivere til skjermkort da disse kan være ustabile, mens de som følger med Windows er litt mer failsafe :)

 

 

jaja, det funka greit det. MEN hvis jeg brått hadde hat lyst til å spille så hadde det vært greit at det hadde funket. kan jo bare installere XP også MEn det gidder jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Får du bilde på skjermen når du er i Windows?

 

Det er heller dumt å installere drivere til skjermkort da disse kan være ustabile, mens de som følger med Windows er litt mer failsafe :)

 

 

jaja, det funka greit det. MEN hvis jeg brått hadde hat lyst til å spille så hadde det vært greit at det hadde funket. kan jo bare installere XP også MEn det gidder jeg ikke :p

I såfall kan du bare laste ned XP driverene til ditt skjermkort. De skal funke akkurat som de gjør på XP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...