cruelphotography Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ett bilde jeg tok på vei hjem fra jobb på julaften =D Endret 2. januar 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Fint komponert og fine farger. (Det var litt liten størrelse du har lagt inn) RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Flott bakgrunn for en av dine modeller. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 @randi, takk for kommentar. tror ikke størrelsen er spesielt liten. 850px på lengste side =) @pmpnormal, hum, usikker på om det der var en negativ eller positiv kommentar, men hyggelig at du stikker innom uansett =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Begge deler, Cruel. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Veldig fin stemning i bildet, likte det . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Egentlig så synes jeg vel at det står godt alene, slik som det er nå. Stemningen er nok til å ha noe å drømme seg litt bort i. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) sorry, forstår ikke at en slik god fotograf som deg poster et slik bilde?? Bilde er helt meningsløst for meg, selv om jeg forstår kanskje hva du har prøvd å "uttrykke" Alt for uklart og "tåkete", selv om kanskje det er det du ønsker!? For meg så mangler bilde noe vesentlig for at det skal bli et bra bilde, dessverre!! Endret 3. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Hmm... kommentaren over var kanskje litt vel...øh. Men ærlig skal man jo være, så litt enig med at det flyter litt ut her. Liksom alt. Dramatikken blir borte, men bildet er greit nok balansert. Hva med å prøve å legge litt mer sort-metting i motivet? HDR-teknikk hadde sikkert gått an å teste litt ut i dette motivet? Men et fint bilde da, faktisk en god del stemning her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Ikke glem retningslinjene her: "Ta et bilde for det det er. Med mindre annet er sagt, gå ut i fra at bildet presenteres akkurakt slik fotografen ønsker å presentere det. Ikke kritiser bildet på grunnlag av hvordan DU ville tatt det, men på grunnlag av hvor godt bildet utfyller sin funksjon." Og her det faktisk et bilde av det utflytende, uklare og tomme. Det var en av grunnene til at jeg forandret min kritikk. Ikke fordi jeg ikke likte resultatet, men fordi jeg forventet en modell i tåken, gjerne opplyst av fint blitslys. Men det var ikke det cruel ville med det bildet, og da slapp jeg taket på forventningene og tolket bildet individuelt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 PM sier nok noe her ja. For meg er ikke dette noe HDR matriale, har ikke noe behov for tonemappingseffekten for å få fram stemningen jeg vil her. Og jeg har ihvertfall ikke noe behov for HDR for å fange det dynamiskeomfanget på en så kontrastløs scene Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Linjene gir en illusjon av at det er litt skjeivt. Mye mystikk i bildet, men ikke et bilde som holder på oppmerksomheten. Tror nok det var mer spennende mens du var der enn det øyeblikket du fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå